Saturday, December 17, 2022

Miniature @ University of Chicago

 

Dec 17

係 FB 见到芝加哥大學有微型展睇
一次過满足我去埋参觀芝加哥大學, 同泳棚

Hong Kong Memories: Miniatures & Photographs of Old Hong Kong Streetscapes 
约定日子早几日會email 確認

諗住去到西環轉車,
但架巴士要等差唔多半小時
確認信話唔好遲到,
只好搭的士去
的士司機都唔知呢個地方
差D行錯路
司機問係咪好出名個間芝加哥大學😆

星期六冷锋来港, 好彩個朝都未算好凍
但上午10點竟然去到包場 
展品無玻璃罩, 令去既遮光罩無用武之地, 
Secu 哥哥仲教我點影相.














下面幾張都係 Secu 哥哥叫我影











Secu 哥哥仲講解鐵皮頂點整🌟











































 












































下面几張係展品後面
係 Secu 哥哥幫我影的🌟







展品就係靠舊相砌出嚟

4 comments:

  1. 舊街微縮展品極精緻、逼真,連招牌、廣告的字體都模仿得極似,甚有「古早」時代的感覺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 很配服創作人的细緻,我就没有那么多心机

      Delete
  2. 我而家先知有間叫芝加哥大學

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"