Saturday, December 3, 2022

大嶼山禁區自駕遊 (下)

 

第4站: 靈隱寺
又錯過了入口,又要掉頭


門後牌同前牌唔同




外觀似民居



友人冇谂過呢個村屋係靈隱寺入口
仲繼續邊行邊揾入口








以為一眼睇晒
齋堂阿姨剛好出來
提醒我地直入中間門口, 行到尾后面仲有大雄寶殿



對住觀音寺


阿姨話有齋食,$100 一位


係幾好食
春卷好脆
台面塊大鐵板我係第一次見


第五站: 大澳


難得橋上冇乜人
係天公不做美


友人入大澳主要目的-食新鲜即炸既熱沙翁 @ 大澳餅店  
我去過咁多次大澳都係上次同今次食到


大澳既貓都很會嗲人


錯過了的中秋吊燈仲有


再上虎山



細佬冇食沙翁
虎山另一邊上,相約係亭滙合
冇諗到另一邊已經有靚樓梯
帶我地不用走回頭路


細佬係呢邊上來時
諗住走民居捷徑
點知比惡狗趕😅



呢邊仲有景觀


左下個亭無去到,
下次再來





仲有時間, 再去食華鎽店
墨魚今次比上次食較硬


沙爆魚肚


出返巴士站見到靚牛女


第五站,5点 Dinner 前仲有時間
去埋昂坪


大佛開封了
但當時未確認重開時間
予计12月會開


最後一站: 長沙 Dinner 
我應該係第一次來長沙
停車場小路入口完全唔似車路
 call 餐廳查詢, 餐廳驚停車場冇位
提議我地泊對面車路村屋個邊
好彩司機愛冒險
入到去仲𠕇少量車位




單車友人話隔離Bathers 好好食
但今晚個場好冷清


要早5pm 去食Dinner
自駕禁區紙只有效到7pm


好大把傘, 遮到4張台都仲好闊落
天黑得好快
我地離場前都仲係包場


2碟前菜好好食😋😋😋
萄式馬介休薯球
香煎大蝦配手工香蒜蛋黃醬



但後面就失色


葡式辣腸薄餅卷
Chourico Burrito




見過咁樣上既沙律未🤪


Apple crumbles 絕對選錯了


今次無去梅窩呢邊
阿姐話佢上次來鹿湖精舍 retreat
去到有人講先知附近好多靚寺同環境好靚
有機會再去




12 comments:

  1. 個人認為,靈隱寺的齋菜比寶蓮寺的好。

    ReplyDelete
  2. 感覺寺院外景觀好寧靜舒服,好想大口大口呼吸下新鮮空氣呀!

    又,大澳好靚呀😍😍,而大鄉里嘅我仲未去過呢😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,可惜唔好天,但就唔怕哂。
      有機會返鄉下一定要去,我試過好天坐船出海都好靚。

      Delete
  3. Testing…不知道之前的留言還在嗎😅

    ReplyDelete
  4. 曾經係靈隱寺食過免費齋菜,臨走都捐獻少少作為心意

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來試過免費,入面有位90歲既老人家仲行得走得,係聽力差

      Delete
  5. 曾經係靈隱寺食過免費齋菜,臨走都捐獻少少作為心意

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Maymay 聖誕快樂!好耐冇見你出相啦

      Delete
  7. 冬季日短夜長,冬至前後更是天黑得早,你的禁區紙只到七點,當然要早些食晚餐。睇到靚景,好開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我多夏天去歐洲旅行,雖然日長夜短,好難就睇日落和睇夜星既時間。 有時唔知天黑,玩到不知時間食晚飯

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"