Friday, March 3, 2023

中山順德美食之旅

Mar 3 (Friday)

過年後節目不斷, 和家人计劃中山之旅终于成行
高鐵上廣州
WeChat 買飛, 現在都不用紙質車票
直接用回鄉證入閘, 出發時總感到不保險
老豆仲話駛唔駛咁早去車站
入站後先記起香港是一地2檢
令完回鄉證又身份證,
又掃碼又回鄉證,
媽咪攪到一頭霧水😅

我试咗非觸式E道
要有智方便,和非觸式E道手機app
但检测機有齊插卡位,scan 卡位,測指模位等,
都唔知用邊度, 
其實掃完碼只要掃面容, 非觸式E道嘛
但非觸式E道app 一打開就係QR code
總感到唔安全



堂弟在廣州南站接我地
因為無計劃好
老豆話未肚餓,去到中山先揾食
快到中山又再倾
忽然想起友人近日去中山話有間農家菜好吃
去到門口發現4年前跟中山2日團食過

 


印象中芦兜粽好食
可惜今日未整好冇得食



土豬肉煎釀豆腐😍😍😍


白灼豬肚粉腸 😍😍😍


炒蕃薯葉苗 😍😍😍
味道清清地剛剛好,
唔會偏鹹,非常好味


荔枝柴燒雞王
執相先见到影錯方向😹
熱既玉米汁好好飲😍😍😍


味道唔差過上次大棠燒雞 
抵好多 😍😍😍
仲有專人撕,唔駛自己撕
但佢帶膠手套熱屎佢


沙溪三寶之一
皮胶燜洋鴨😍😍😍
搵返上次D團相,好多豬皮好味再點過


沙溪佬喜庆大煎堆
好巨型😲


店员幫忙切開
好味,但好油
我地今次算人多了
但都仲有好多美食未试, 下次再來


上次夜晚来望唔到
原来后面仲有靓包房




堂弟借了朋友國產理想7人车
可以充电入油2用


內里几闊落
又係天窗款
唯一係后排坐位好矮
小朋友 ok,
年纪大好難坐底


加遮光罩


我地一行去中山睇樓😆


房好大,景觀闊落





露台超大, 望出外都畏高



冇排好行程,邊行邊諗下一站
猶豫中都係決定今晚住顺德
住友人介紹既嘉信康年花园酒店
樓下就係商場, 方便大家活動

第一眼就看中酒店楼下既餐廳 - 易食堂,
果然没失望。


鯪鱼饼


平時返大陸都避免食刺身
堂弟话顺德鱼生出名
但一条鱼几斤要人多先好点
堂弟講得吸引,点可以唔试

原来一魚可三吃,
魚肉用來切片做成刺身,
魚骨、魚尾用來煎焗或油燜,
魚皮則可以拿來涼拌或清炒,
食客只要點一條魚,就可以品嘗到多種不同的口味。

魚片要切得輕薄均勻,略帶透明質感,見不到半點血絲和雜質
與同樣晶瑩剔透的冰塊搭配,更顯潔白如雪
不同的魚生搭配不同的調味料,其中有一種最簡單的吃法
就是將魚生沾著油、鹽一起吃
聞不到半點魚腥味,入口鮮嫩脆爽,
配料超多,  絲, 蘿蔔絲, 洋蔥絲, 薑絲, 糖醋, 花生米, 檸檬葉、酸辣椒
蒜頭等10幾種調味料一起吃,口感更加複雜濃烈

其中筍殼魚生要選用3~5斤重的進口筍殼魚製作 
中心溝鯇魚刺身選擇在珠海橫琴鹹淡水交界處長大的鯇魚,4斤左右為宜 
魚買回來後,先放在山泉水中「瘦身排毒」 
去掉多餘脂肪和肚子裡的泥沙後,魚肉才會甘爽清甜

2老平時唔食魚生,
問了較细一条2斤鯽魚
好似係$130 斤, 分了2盤刺身
夾一堆魚生, 落油落鹽, 
加洋蔥絲, 蒜頭, 檸檬葉, 
估唔到好好味     
 以為第一次如此食顺德刺身
原來以前食過

点知2老见到都忍唔住试😂
媽咪仲話好食
成餐飯rmb$6xx
刺身價佔了一半, 人多先食到條大魚


二食 - 椒鹽魚骨


三食 - 涼拌魚皮
有点硬
都係深圳個間二八順德菜 醃得好食


見餐廳有魚缸, 
諗住2老唔食魚生,點都要点蒸鱼
好耐無见過桂花魚
火喉一流😍😍😍


好好味既咸豬骨浸大芥菜😍😍😍
但点了更好飲既湯,
只能食菜飲唔落了
未食過咁爽既大芥菜



想飲湯 😍😍😍
見好多台都有椰汁燉雞湯
店員話只剩下茶樹菇豬展湯
好好味, 堂弟再飽都堅持飲晒佢
仲有幾味炸雲吞同炸鮮奶無法试了


馬路邊有攤檔
攤檔既燈插住車既電
買完自己掃碼比$
有D店員都唔check 你有冇比$


酒店房有充電線供應,
仲可以掃碼收$
有的是技術

順德友人見到我d相
即刻問我係唔係去咗「易食堂」
原來是一家老牌名店
果然和我很有緣呢😘


今早公司 email down 咗
呢個假期真係可以好好休息了



8 comments:

  1. 交通便利, 話咁快就到!!!
    接近4 年沒出門, 今次返香港機場, 就比「非觸式e-道」服務玩左. 好大鄉里攪左一輪都唔得, 最後去其他無人的通道再TRY先過到海關......><
    (检测機有齊插卡位,scan 卡位,測指模位等,都唔知用邊度....)我就係"魚"到爆的那個人......><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大家咁話🤣🤣 我係香港機場入閘,都唔知令護照定身份證。 Secu 哥哥仲好好,提我入到去搵遠D 2部人像機過關。但我最後都係去了近個部,先插卡唔得,再放上面 scan.

      旅行好玩嗎?

      Delete
    2. 重遊故地,部分有不少改變. 後疫後時光, 沒有4年前的大量X客, 小城鄉餐廳有客, 但就沒有人手工作, 略有名氣的餐廳一定要預先BOOK 位, 否則吃閉門羹(我們都數次吃閉門羹~~)

      Delete
  2. 小月一家出行,又睇又玩又食,老牛看博,眼睛也享受了。現代科技發展得快,老人家跟不上,總是「一舊雲」。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下一篇,我就買錯了高鉄飛,買了個教訓😫

      Delete
  3. 睇到我流哂口水,順德是漁米之鄉,我是順德人,父親在生時經常同他回鄉,每一餐都忍不住食到唔停得口。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真羡慕。 我差唔多20年前朋友帶我去顺德酒楼食過菠蘿包,好食到至今念念不忘。 一直期待再去,今次終於成行。 幾年前既中山之旅,我都有點後悔應該安排去順德吃美食

      Delete
    2. 三四十年前回鄉的時候,中國還是很窮困,沒有甚麼名貴食材,鄉中親人已經懂得利用很普通的東西烹調出美味的食物,經過幾十年的努力,他們生活富裕起來,各式食材不缺,每次回鄉都是一種享受。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"