Saturday, March 4, 2023

順德美食 (續)

 第二天我同细佬7:30就醒了
2老仲未得
酒店唔包早餐
我2人先去探路
細佬話要飲咖啡
好靚既兔年杯,但原來只係裝飾😤



见一間地道餐室門口有人即場整腸粉
就試呢間
粥好大碗好好味,
但豬腰切得太細條,食不滋味


諗住好味既腸粉, 反而怪怪地
走既時候店員堅持已收$
我印象深刻,因为点完菜我仲企咗阵等佢收$
店員话食完先俾,而且WeChat 有付费记錄
最后店员才话记錯了,谢谢我們那麼诚實
剛才我想少點一個腸粉
但店員沒幫我更改😤


媽咪不愛四圍走
见到錢媽媽,買了水果和菜, 就回酒店
上海朋友唔知香港開了咁多間錢媽媽,
话我竟然都識錢媽媽
青棗正在當季,好爽😍😍😍
一口气吃了2個


仍有少少時間
趕緊踏上$2 共享單車轉一圈
比香港D共享單車好踩



宜家既小朋友真幸福


如果我细個有得玩
可能唔畏高🤣






再来一餐顺德美食 
顺德大良欢乐海岸的豬肉婆
餐廳入面有幾間海鮮檔
仲有燒味檔等,好多選擇


講了好多年,終於再见順德朋友
也快認識20年了
我地到之前,友人已点好了菜
六嬸燒鹅 - 先来港式菜🤣


蚬肉生菜包
唔辣,正😍
菜好爽
茉莉花茶都好好飲


又来豬肚,银杏猪肚湯料
之後返到香港,聽到沙沙聲,
以為媽咪洗新鍋
点知係媽咪返來親自下㕑整豬肚🤣


頭菜沙虫蒸蚌仔 $316!
平時自己一定唔會点
一時想像不出沙蟲的樣子,就不會噁心🤪
就想像鹅腸味, 味道不错呀🤣 
還有豐富蛋白質呢🤣🤣



醬汁土豬肉蒸膏蟹


豬肉婆三捞


砵仔柚皮
雖然不是我杯茶
為美容食多几塊


酥炸三拼 😍
剪開一半都吃不下😁


忘记了多少年没去顺德, 
食在广州,厨出鳳城,
这里都是名厨!
難忘的美食,
如同差不多20年前,
友人帶我去中酒楼食既美味波蘿包
永遠记在💕中

最終還是順德友人搶了賣單
本來家人就有顧慮,仲話分開食
家人都估唔到我朋友咁健談
一起𣈱谈各地文化差異, 痛風等

我們吃完都好满足
隔离就係華僑城歡樂海岸公園
我們卻完全没有意欲去其他景点。 
吃完午餐就早點回家
有過昨天出發的經驗,無擔心過沒有紙質車票
但去到火車站,我們的回鄉證都入不了閘
去人工通道,當值的職員話我地無買票
我出示 WeChat 車票
找了另一同事才指出我買錯了廣州東站😱
WeChat 系統我雖然搜廣州南站到香港
但WeChat 竞然連廣州東站的班次全顯示出來
而呢D班次並唔停廣州南🤬🤬🤬
Trip.com 就唔會咁

當時不懂 WeChat 退票方法
走去售票處辦理
因車站好大,讓家人留在原地等我
我天真以為,
因為我幫家人用 WeChat 訂票
顯示WeChat 就可以退票
結果因只有自己的證件,只退了自己一張車票 50%
離開售票處後打算用 WeChat 再買另一班車
原來 WeChat 不能再買同時間既車票🤬🤬🤬

终于看到WeChat 退票可以等候網上chat 
但忘了什么原因叫我去售票處辦理網上退票
先找家人拿证件
再排隊買只有到深圳北的车票
入閘后再试下退票
但剩下半小時不能退票了😫
曾经试過订酒店订錯日期,
今次又買了個教訓 😖😖😖

這次旅程多用了小紅書
難怪咁受歡迎









3 comments:

  1. 又係順德美食,睇到我流哂口水。看你提及早餐啲粥,我就想起鄉間的"倫教糕",即是香港的白糖糕,但比香港的更加好食,質地爽滑清甜,下次試試。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 在顺德住一晚。 網上好多介绍倫教糕,我冇食過顺德地道的倫教糕。下次再去😁

      Delete
  2. 「食在廣州,廚出鳯城」是真的,順德是正宗粵菜之鄉。買高鐵票沒有實體票,要留收據在手,否則矇查查。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"