Sunday, March 5, 2023

深圳灣 Hea 遊


今次唔駛自己plan, hea 住跟別人的行程走
深圳湾過關 -> 深圳湾万象城炳胜品味 lunch -> 
鈡書閣 -> 喜茶 ->人才公園 
-> 屯門約埋終于返香港既朋友三聖 Dinner

约了9am 出門
臨出門前几個公事電话,遲了出門,
好彩最终比友人只遲了一班车
今次經屯門往深圳湾過关
可能太多人問,屯門票務處有告示前往巴士站路線
或者可以乘一站輕鉄由屯門站到市中心站
市中心站车尾出口就是巴士站


11am 過关,的士過去深圳湾万象城
忘了自己3年前留下的大陸電话卡既月费计划
又要用gps 和 WeChat 比$$$
𠕇点手忙脚亂

如果早出發,可以係深圳湾关口先行隔离既人才公園
公園既另一邊就係万象城


偷幾張友人既靚相





趁人未多先去炳胜食 lunch 
12點前入座已坐滿了一大半


印象中见過深圳岡厦個間炳胜私房菜(卓越中心店) 好貴
呢間價$ 又合理 wor 
Tempo 纸巾唔要退$
前菜 (橙) 收$68!
茶位都每人 RMB$15


冷水豬肚😋😋😋


炳胜燒味三拼
双拼同三拼,都係点三拼试多D
最貴係燒味, 唔點呢樣價錢都合理
如果唔係友人第一次來, 我唔會再點
味道好, 但脆皮叉烧肥肉一舊



豉油王鵝腸,好味好爽,但咬唔開
只能吞落肚


黃鱔飯😋😋😋


大大個菠蘿包
廣州炳胜要6個起,深圳3個起
廣州既好食D



玩完变蘑菇包 😂


行出去平台花園


跟住搭地鐵去鈡書閣
後海站11号線轉5号線去臨海站
第一次睇到啲地鐵車廂冷度有分強與弱!?
見到商務座個牌,唔知個車廂係点?
























鈡書閣位於歡樂港灣商場內
早一日問國內同事话可以玩摩天轮
但要成$100!
中環摩天輪真係好抵




國內冷氣唔夠
玻璃窗餐廳被太陽射住更熱















呢間喜茶味道淡D,都好飲。
比香港平一半


因為今日幾熱,怕去另一個人才公園友人受唔住好曬
又怕趕時間
掙扎下終於還是出發去人才公園
深圳地铁站太大
懒得走,搭的士去




























以為公園有排行
行一個圈唔駛1粒钟



如果慢慢行,可以慢慢行去深圳湾关口
我地行去了公園的另一邊
還是坐上的士
怕放工時間塞車,趕不上今晚屯門飯局
早點離開






後方就是我們今早食lunch 既万象城
返香港前填定申報表
點解㩒完編輯變咗入境
原來今朝已填錯
但來回条碼都掃唔出錯處😨


回到屯門
继大棠后,再见玉蘭花


今早才约剛回歸香港的友人
約了7pm, 我地6pm 就到了🤪
友人推介,原來屯門三聖二樓有其他酒樓


友人封关后留在台湾3年自由D
話台灣醫療福利好
但商業味太重
而且醫生既技術和能力,香港更勝一籌


燒乳鴿都唔貴又好味
5人叫了3隻都食唔晒
我打包返屋企,媽咪都話好味


美極蝦
友人係新墟街市買回來加工
加工味道剛剛好,唔會重口味🥰


菜和魚失水準,結果大家都食唔哂




呢個大餅,味道好似炸饅頭
點煉奶好好味😍
我冇食白飯食多幾件😋😋😋


點了2個燉湯
一個滾破了🤪
食完返到屋企11pm
飲了紅酒好困,
下次 hea 遊要考慮5pm 離開返屋企,少食一餐🤣



友人原來既行程供參考
椰子雞不是我杯茶,沒有考慮去




6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 深圳每日不停進步,我已經4年冇去過了,下次去可能不再懂得消費,因為我不會用他們的電子貨幣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只要肯用,唔難學😂 當年2老都抗拒智能手机同WhatsApp. 宜家机不离手。 現金仍有需要,冇得找咪唔買唔食。 深圳地鐵老人免費,唔食唔買都可以四圍去

      Delete
  3. 剛剛去咗崗厦嗰邊,因為晏晝飲咗茶(點都德,喪排),所以夜晚無食炳胜或陶陶居之類中菜,㨂咗食間叫花廚嘅西餐,好靚好味。

    炳胜舊叉燒咪出名肥囉,一舊淺嚐唔錯。但個菠蘿包真係太大。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我打崗厦時覺得怪怪地,只係對厦字點寫,原來崗都寫錯😂 當年係广州炳胜都係排幾粒鈡,宜家排隊既唔會去啦。
      多謝介紹,下午試下先

      Delete
  4. 螺旋形書架甚有藝術感,超現代。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"