Wednesday, March 15, 2023

2023 Flower Show - 繡麗綻放、幸福滿載

 

今年花展好成功
繡球花為主題花,
並以「繡麗綻放、幸福滿載」為主題。

諗住遲多几日冇咁多人先去影
等咗几日先见太陽
但仍然人山人海
第一次去三叔公行咗半日夠攰
我人太多冇心機影,行咗半個場返屋企
之后再抽時間去
天氣時冷時熱,太陽伯伯一出又曬又熱😵‍💫

今年既繡球花好靓😍




《星空》
星河燦爛,壯麗無比;靜觀星宿
廣州市林業和園林局



第一次去太陽花仍燦爛
過幾日再去開始謝









鳳彩鸞章
北京市公園管理中心(北海公園管理處)




脚下既葉牡丹🥰




荃灣區 - 日式禪園


屯門區 - 東瀛春櫻






深水埗區 - 幸福車站


網上搜尋認下花名




別名「貝細工」、「蠟菊」、「鐵菊」,為菊科之一年生草本花卉
原產於澳洲的乾燥地帶。  麥桿菊植株高度 40-90 公分不等,
可做切花材料,亦能栽植於盆子或花壇以供觀賞。




灣仔區 - 童悅


Starburst bush
煙火樹


Vriesea carinata 




油尖旺區 - 幸福‧藍庭 (亞軍)
希臘小屋宜家搬了去九龍公園
未去花展可以去觀賞


好多花第一次见



離𡷊區 - 天使的西方 (季軍)


中西區 - 魔法廚房





觀塘區 - 戀愛新秀


Black Garlic




公仔愛好者都幫自己既公仔打扮
襯晒色👍🏻




南區 - 童心園 (最佳環保獎)
兒童遊樂園,如果可以置身其中就更加美滿幸福😄








蠟菊 、毛地黃


勳章菊 / 勋章菊









春回大地


秋天的童話








冬日暖曲





Red Begonias 


賽馬會學童鑲嵌花壇  - 仲夏普歡騰
第一次去


第二次去, 工作人員真有❤️


舊老板仲特登叫我 whatsapp D 相比佢,
最重要是那些小動物的的花卉
比佢5歲既小孫女🤣













第一次去,鬱金香中間仍是一片绿





一支獨秀


第二次去開晒花
點影都靚 😍😍😍


多了粉色都好靓😍😍😍












房屋署 - 幸福滿載、綠樂家園
人来人往,
只好影别人的背影




花展最后几日樱花盛放
花展後八重櫻搬咗去天水圍
鴨脷洲公園又𠕇
難得樱花, 鬱金香,太陽花都在3月同期盛放 😍😍😍
可以一年四季建立香港的特色, 變身花都


黄與绿的交接






10 comments:

  1. Replies
    1. 第一次去,人多到沒心機睇。 回來後網上看见好多靚花,之後再去尋寶,實在太多靚花,好多第一次見。 可惜後期天氣唔好,我真想再去呢

      Delete
  2. 小月收穫豐富,拍得多姿多彩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇返你地D相,仲有D好似冇见過。 好佩服工作人員所花的心思和時間,每個角落都好精彩🥰

      Delete
    2. 睇到你影嘅相,有好多靚花我都冇緣見到,現在想請准我取幾張上博留念。

      Delete
  3. 今年花展我都去左兩次,櫻花滿開好靚,花展結束場內的櫻花送去新界幾個公園及屋苑裁種,港島區無份>_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我日間2次,晚上一次。 估唔到後幾日櫻花盛開。 比機會你带芝芝四圍去,影多D芝芝與 花相比我地睇🥰

      Delete
  4. 老牛也去了一趟,行色匆匆,「走牛觀花」,為的是尊重栽花者的勞動,欣賞設計者的心血,也從花期甚短中感悟人生的匆匆,更懂得珍惜今天。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 實在是人太多,有几天天氣不好,我都錯過好多靓花

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"