Friday, March 10, 2023

6. Johor + Melaka


係越南試咗腰果好好味
行程未完冇買了



Singapore airlines 又係3+3+3 機位
個位夠闊落

好精美既飯盒


好耐冇食飯,去年想減肥, 少食白飯
自己唔係話特別鍾意食白飯
但食到熱飯都好感動, 點都要食晒佢
個caramel 甜品好好味,
仲有一包condensed milk 倒上😋😋😋


我地到 Singapore airport 好順利過關同令行李都好快
但出到去先發現 越南同事人呢???
佢無 check in 行李, 本來仲叫佢出來換$$$ 先
原來佢被 Passport 海關捉去另一邊排隊等問話
星加坡機場酒店好貴,
星加坡友人话晚上過關15-20分鐘,早上要1-2個鐘
所以我地包了架車半夜直接過關去馬來西亞

等了大半個鐘, 人未見影, 
司機已經唔高興,
話再等半小時要多收$50 馬幣
講完冇耐同事出来了,
话佢同一位中国女子,都係大媽,
点解被 check 
司機話可能多咗非法勞工,所以某些國家被 blacklist

到 Singapore n Malaysia 既關口已经1am 
發生乜事,好多私家车同電單车排隊等過關
二邊關口都問我地好多問題
仲要睇機票,機票宜家都入晒SMS 又要搵
行李都要打開,我今朝又忘了行李鎖匙收咗係另一個袋,搵咗一輪
司機話都未见過半夜咁多人
新年前後2邊都人流𣈱旺


到馬拉酒店check in 有包熱既 cookies 餅送😍😋


好靓好大間房半夜2点先到,
明早又8:30am 起行😔



第二朝,仲係攰到無胃口食早餐
酒店有再豐富的早餐
都不及一杯熱拉茶帶來的滿足😋


酒店竟然有羅漢果,
應該令個瓶落來裝, 路上飲🤭


去埋泳池望下
結果成個东南亞 trip 都冇機會游水😣



酒店隔离有間靚教堂




在馬拉2天我地由 Johor 出發北上
今晚住馬六甲
明日再北上到 KL 飛走
揾馬拉友人找司機, 識廣東話同聲同氣
又可以播中文舊歌


司機介绍呢支好饮
好似寶礦力


老大想食好D都冇
Lunch 只能去冇冷氣既大排檔


雞飯最簡單


試下湯豆腐




呢日馬六甲換$ 系統全市 down 咗
間間找換店都冇得換
最後想起 ATM 㯲$
下次真係可以少帶現金
去到酒店 DoubleTree by Hilton Melaka



間房大到, 老大問係咪訂錯房😂😂
我地又係頭尾房






洗唔洗咁大個地方 shower 😂 



唯一有時間见既馬拉朋友
最后一次香港见面小朋友才剛出世
宜家10几歲,即10幾年無见
友人来了馬拉几年,未有馬拉居留權,
不能在馬拉工作
今晚帶我去食娘惹菜







呢條街話 weekend 好似旺角咁熱鬧


遊车河遊馬六甲


友人夫婦都係 Durian fans 
有伴陪我食 😍
但2個小朋友都唔鍾意,只能陪坐🤪


原來馬拉榴槤一年有2季
泰國只有一季
今年馬拉榴槤大豐收
友人一口氣點了貓山王,黑刺,D24 😅
朋友話紅虾最好食,可惜冇
呢3個榴槤好似好細個咁
但入面好多粒肉


友人话唔好睇小呢3個榴槤
合共成$3百幾元
香港更加唔止呢個價錢
當年臨飛前,
泰國朋友塞了盒 pack 好既榴槤lunch box 比我令返香港
真係好想令返酒店雪完先食
加個椰青中和下



Restaurants in Melaka


6. Johor + Melaka




2 comments:

  1. 3-3-3我真係麻麻,坐窗口位的話非常有壓迫感

    ReplyDelete
  2. 多年前,老牛所在公司的馬來西亞華人同事說,沒有到過馬六甲,不算到過馬來西亞。因為馬六甲古城是馬來半島的歷史名城。後來老牛退休後終於去了一次馬六甲,就打電話告訴那位舊同事。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"