Sunday, April 2, 2023

2023 Flower Show - 夜場

第二次去睇花展是晚間





好靓,可惜幾部單車前后都有樹檔住
人又多,想行埋去影都難


觀塘區 - 戀愛新秀
光線不足
第二次又係冇乜心機影
係到第3次去日間出大太陽
自己又有目標,先影得比较满意
可惜夜間到收場前才調光些,影唔到人像


會動的蝴蝶
以後可以加 3D 或 4D 展😄





繡球花庭園


晚間的繡球花場加上燈光好美
夜場已比日間少好多人
但每张相都是人 😤




冬日戀曲


房屋署
幸福滿載、綠樂家園


似天線得得B既做型😂


屯門區 - 東瀛春櫻



日間陰天多雲,人又多
摩天輪晚間影更清




 

9 comments:

  1. 夜晚花展都好靚,其中綉球花場加上燈光比日間更靚·

    ReplyDelete
  2. 哇,原來晚上看花展另有一番景象,真是夜色更迷人,色彩和燈光配合,好靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夜晚我只影了一小部分,好難影

      Delete
  3. 冬日戀曲身的色調好靚。妳拍的一排日本燈籠好有氣氛。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好意思,上面留言多咗個 “身”字。

      Delete
    2. 我都係参考其他人既相,跟住影😆

      Delete
  4. 睇嚟你好鍾意花⋯⋯ 希望多啲香港人愛惜花卉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係鍾意影相,多過花:)
      宜家一有人 post 靓花,就一窝蜂一班人去影相

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"