Wednesday, April 5, 2023

1. 海南岛北部6天自駕遊 - 進入海花𡷊 (Day 1)

Apr 5 (Wed)

清明復活節假请一日有6日假
之前睇去星加坡要$5k+
航班不多,沙巴無直航
决定趁大陸淡季去海南𡷊
老豆不管东南西北
隨意在𢹂程酒店網點了棋子灣渡假酒店
我就被呢張燈光 show 吸引了, 想去海花島
之前去過三亞,友人话海花𡷊可以玩2-3天
網上搜索後主力遊覧海南島西北面
買機票海口来回



考虑過香港定深圳飛,深圳飛平一半
最后怕长假過關人多,還是香港来回


只比较Booking.com 和𢹂程2間價格,
都係有差價, 
最终booking.com 订機票每人$4200+
香港航空準時11:10am 出發
12:45pm 到達海口機場


好彩早星期落咗雨
今次假期落雨少了
同事仲話海南𡷊每日都落雨
等我唔敢計劃行程
見係淡季,而且又租車
我只訂了第一晚的酒店
全程都用𢹂程订酒店


機上提供咖喱包和西藏水


飛上天後,天空好蓝



飛行時間1個多小時


有考慮坐高鐵島上出遊
怕天氣唔好
決定跟1733用神州祖车,出行更有彈性
出發前先係 app book 好車, 
最煩係上傳車牌和回鄉證認證
國內駕駛證過了膠, 好難影相.

又沒有理解駕駛證副頁, 以為係駕駛證背頁
上傳數次都失敗
原來1733 之前有提過, 另一張先係副頁


因為唔想太早比押金
大安主義諗住去到先攪
點知去到機場對面停車場,
所有租車公司只是臨時 counter
停車場地面有𢹂程租車 
神州租车在2楼
綁來綁去都綁唔到信用卡同 wechat 付費
估計是我用了visa 卡不能通過
應該用銀聯卡
而且我户口綁了香港電話号, 做唔到認證
最终成功用支付寶付 RMB $5000押金
但押金 RMB$3000 要還車後3日退回
剩下的 RMB$2000  要1個月後
沒有違章駕駛罰款才可以退
押金會跟據車款調整

自2018年奧地利後我無開過車
申请国內车牌后第一次用,明年到期
好彩租既 Nissan 車好好開
今次路上又好少車
但取車時完全唔會同你 check 車
自己影相做記錄


由海口機場2小時车程到海花岛
住1号島既歐堡酒店
要住在𡷊上酒店才可以開車入1号𡷊
3人房每晚包早餐HK$670
酒店有几個泳池,我地酒店房呢邊淡季冇開
對面酒店房都無開放


酒店𠕇森林、海洋、沙漠、冰川
4座不同自然主题的欧式城堡连接而成,
拥有5121间客房
附近有多個會議展覽中心
以吸引大型活動進駐
因淡季期間沒有全面開放
我地住森林城堡


訂3人房無考虑過原来係親子房🤣
床褥適合2老偏硬
碌架床床褥更簿更硬
不過床尾有樓梯和木梯,好易上
媽咪第二晚都上去訓,但就失眠了


好靓既酒店
可惜洗手間𠕇几隻小小强






海花島是位於中國海南省儋州市的人工填海島嶼
由恒大集团經歷十二年、耗资千亿打造而成。
似杜拜的棕櫚岛
从2013年起陆续填海1.2万亩
組成三個獨立的離岸島嶼
中間的1號島為國際旅遊度假區
輪廓呈海南省花「三角梅」狀
規劃有國際會議會展中心、博物館群、童話世界、水上樂園、
海洋世界、國際購物中心、現代酒店群、五國溫泉城、華夏影視基地等。

2號島以公寓为主
3號島匯集了低層洋房、濱海别墅和看海公寓,輪廓呈浪花狀
平面形態为在海中盛开的三朵花,故取名为“海花岛”。


3pm 過了吃飯時間,酒店冇得食
要出去商業街食
島上停車不方便
行過去10分鐘,今日几熱下,2老不願走
只好坐上小火车一天 Rmb45/ 位


付了三人費用, 取了QR code.
記得要 cap 圖
每次上车都要掃碼


一落小火车,即去眼前第一間 阿三生煎
上海小云吞皮薄好味 (RMB$18)
encore 多一碗😋😋😋

聽隔離台同老板傾計
老板新疆人,租住既物業質量麻麻,有漏水
蠻多东北人來海南島買樓和旅遊
可能近廣東,當地會說廣東話的亦算多


蝦肉生煎  (RMB$28)
四喜烤麩😋😋 (RMB$16)


豆沙春卷 😋😋 (RMB$15)
美汁源椰子汁還不錯
但全程無再见過


付了一天小火車
吃完先來環島遊
歐堡酒店樓下有停車場
旺季如果滿了
要泊1號島中心既停車場, 
再坐酒店 golf 車進入酒店
1号島上只有少數酒店
主力是大型的歐堡酒店
和近出島的希爾頓酒店


奧特萊斯購物中心站
後來才想起是 Outlets 的拼音
這個名字也太難記了吧


如果𡷊上可以出租單車
或電動車
出遊更方便


婚禮庄園
晚上回來看燈光 show 既地方


𡷊上有數間教堂
可以安排結婚禮堂


飲食街站
後面是希爾頓酒店
有考慮過第2天搬過去住
晚間方便睇燈光 show
但擔心下雨影響看 show, 又貴
後來懶得搬酒店就算了




童世界
目前沒開放


對面有方艙醫院


小火車7pm 前會駛入觀海廣場站
睇日落
只能坐小火車去,
行入去一定熱屎


對面是2号𡷊
明天會過去走走
因入住率低
好多民居當全海景民宿出租
有D不用rmb $100 一日
餐廳介紹海花𡷊融鑫盛酒店公寓比我地
但提我地入住記得講價












WeChat 可输入海花岛
搜索每天活動節目時間


島上有的士, golf 車等
但酒店唔同我地講
好似都幾貴, 酒店亦可能想我地搭小火車





回到歐堡酒店總站





以為绿色係浮台
原来可以行上去






因要趕今晚 8pm 燈光 show
只去泳池望望
今日全程最熱,最適合游水
但今日過后,明天又冻咗D
又冇時間
浪费了去泳池的機會




可惜酒店無野食
出外晚餐應该赶不上今晚燈光 show 








今晚月光好美
好配合燈光 show
可惜最後沒趕上


去飲食街站食 Dinner
呢邊仲有沙灘同路邊小食



唔開冷氣好熱🥵
燈光 show 后多了客人才被叫開冷氣

炒地瓜葉 😍😍😍  (RMB$35)


忘记点了椰子飯 😍😍 (RMB$38)
点多了白饭


餐廳招牌
儋州黃皮雞😍😍😍 (RMB$158)


松濤水庫鱅魚頭  (RMB$88)
估唔到咁大碟
菜式唔算辣
鱼唔係好入味
点多了,又吃撑了 😅


结果還是没趕上8pm 燈光 show 
食完返酒店




遲來的童真 😁


晚安!








11 comments:

  1. 真係羨慕!你的旅遊真係多采多姿啊!我仲排緊隊續回鄉証。😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 回鄉证好似仲要排几個月
      海南岛不是我杯茶,但老豆就好想去,俾我地發掘了新景点,好彩天氣比想象好。 當地交通算方便,可以去看看

      Delete
    2. 我要等4個月才可續回鄉証。
      其實海南島講精彩的地方不算多,因為比起其他地方歷史不算悠久,令我最關注的是你上面提及的"儋州",那是一千年前蘇東坡流放的地方。不過,海南島距離香港近,旅遊設施齊備,要輕鬆走一回散吓心都是不錯的選擇。

      Delete
    3. 原来如此,難怪處處都有东坡肉

      Delete
    4. 见Facebook 有人 post 平日几間回鄉证换领点下午都有位,可以更改時間

      Delete
  2. 訂咗親子房,真係幾搞笑,將來諗起,呢啲反而係有錢都買唔到嘅共同回憶!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 取房時,reception 望了我一眼,宜家谂返佢係咪奇怪3個大人订親子房😂😂 大陸,歐州,日本酒店都多了 bunk bed,相信以后仍有機會遇上

      Delete
  3. 星加坡要$5k+而且航班不多,嘩!都真係超貴噃。

    海南島機票每人都要$4200+,一D都唔平。咁我暫時都唔諗飛呢度喇!

    [原來1733 之前有提過, 另一張先係副頁]
    因為我都係好似你咁誤以為係駕駛證既背頁就係副頁囉!

    [想太早比押金]
    我就在取車前幾日就在app俾左押金先,咁去攞車就無任何手續要攪喇!

    [取車時完全唔會同你 check 車,自己影相做記錄]
    我都係,職員話佢地已經做好哂記錄喎,不過當然自己做再做記錄會更安心啦!



    ReplyDelete
    Replies
    1. 復活節假期實贵,你可以check 下平日價$,不過大陸咁多選擇,唔一定要去海南𡷊

      唔係好相信车行,但估计佢地自己都唔 check

      Delete
    2. [陸咁多選擇,唔一定要去海南𡷊]
      睇左你四天既遊記,我都覺得暫時唔洗玩海南島住。

      Delete
  4. [唔係好相信车行,但估计佢地自己都唔 check]
    我都唔理佢有無check,以我在英國第一次租車時取車既經驗,如果我當刻無將defects拍下(當年仲係用傻瓜機既年代),我就好難講甩個defect唔關我事囉。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"