Thursday, April 6, 2023

2. 海南岛北部6天自駕遊 - 海花𡷊 (Day 2)


Apr 6 (Thurs)

早餐後
自駕去2号島和3号𡷊
本来考虑要唔要搬去几百元既民宿
冇见到多少别墅,一部分別墅都未起完,都是apartment 
帶住2老出入,搬來搬去怕麻烦,還是住返歐堡酒店



早餐分三個時段
7點,8點,9點
早一日要選定時間
8點最快full 
再比顏色手带以分辨各城堡的早餐區
食早餐见得最多人
Reception 的 service 一般般
如何上酒店房,那兒食早餐都沒講解


咖啡機好慢
好彩飲咖啡的人不多
和一位女士聊起
帶小朋友的關係,
已是第二次來海花𡷊


食完早餐自驾去2号岛
2号岛在1号𡷊的右邊
過橋就係
2号𡷊較長, 浪花形
𡷊内有穿梭巴士
目前是免费


我地先沿2號𡷊的中間主路行到尾
再沿島邊轉一圈



二號島和三號島上有近800棟樓房建築,
二號島有349棟,三號島有428棟,
一共有六萬多戶。
大部分已銷售完


二號島其中有39栋, 因違法取得的規劃許可證被撤銷、
2021 年責令恒大在10日內自行拆除。
如逾期不拆除,執法局將依法拆除。
環保和開發的博弈, 改為政府沒收


三号岛较细
匯集了公寓和别墅
在1号岛的左邊
但目前接駁橋未完工,未能直接通過
我們要先出島
再沿岸邊路經另一條橋上3號島
島上有間較大既超市
方便買食材
看見一桶桶米好似好靚
買了點黑米試下


返到歐堡酒店
见到几間店
我同媽咪都買到野
微信內既人民币几乎用光 👗


经琴日外面咁熱
2老都寜願留係酒店食野涼冷氣
Lunch 是每位 Rmb$98 面食滙自助餐


得几台客


肉夾饃


羊雜湯


 海花岛可以玩几天
水上王國好似冇長隆咁多人
海洋樂園表演聽说不錯,怕熱我地無去了


下午我地去五國温泉城
酒店職員话我地可以比较WeChat 和美团app 既价格
查出2邊價$ 都一樣
成人 $138
长者半價 $69
酒店有免费巴士车我地去温泉城


五國温泉城對面就係海洋樂園和水上王国



五国温泉城
因淡季關係,一部分温泉無開
但可以拍照打卡












人工沙灘
對面就係今早過橋去的2号𡷊













9成温泉40 度
今日夠熱了, 我地都無乜興致浸温泉
行完一圈我地就离開


沐浴間頗殘舊
投資後欠缺管理很可惜




等温泉巴士車我地返酒店



返到酒店, 見有國內旅行團到達
酒店唯一一間餐廳晚餐和中午一样食面食自助餐🤪
燈光 show 前只好再出去揾食
唔想再比$45 坐小火车
原来酒店隔离仲有一号免费穿梭巴士
又去揾食



商业街站见到好似出名既大三元酒家
算係區內比较贵既一家
雨花石滋味骨😍😍😍 (RMB$88)
但份量較少


四川蝦球😍😍😍 (RMB$108)
不太辣, 味道剛剛好


蒜粒泰椒炒野菜 (RMB$58)
合共RMB$277


因為無車
迫2老走了15分鐘去看婚禮庄園燈光 show


















島上幾處都有燈光 show 
只看了婚禮庄園燈光 show
 因為有音響,很𠕇氣氛
 據说是這島上最好及的燈光 show 


明天我地會離開
這張相要留待下次有機會再來






2 comments:

  1. 闊別海南島幾年,多了很多建設,有機會一定要去看看。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實如果沒有父母的情意結, 我未必會去海南島. 第一次在國內租車走走, 海南島車又不多, 路程不太遠, 陰天不太熱, 這個慢活旅程算不錯

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"