Friday, April 7, 2023

3. 海南岛北部6天自駕遊 - 棋子灣 (Day 3)



早餐食甜品😆



今日到下一站只要1小時車程
今天又涼返D,又唔想洗泳衣,放棄玩酒店泳池
食完早餐同媽咪去奧特萊斯購物中心(outlets)
又買到衫🥰, 係多D款式選擇
衫料唔錯
唔算話好平, 買3樣先有折
逼住買襪


返酒店 check out 
Lunch 要換口味食海鮮
见附近有推介海鮮 - 海夫子海鮮店
訂台可以接送
Check out 后出𡷊10分鐘車程到達



原來好多大排檔 + 海鮮市場
買完, 就最近既大排檔加工




呢個茶加咗唔知乜料,
甜甜地又幾好飲


菜式已好夠味,唔加都得


早餐後仲飽
點了幾樣海鮮
魚火喉好正


半邊蝦好味,係太多油


菜都係同一隻配料
又係太油


想食貝類
海鮮市場唔见有扇貝
又唔識楝
大排檔见餐牌都係想食
係大排檔落單,店主去海鲜市場睇,冇扇贝選了呢樣
可惜好 un 咬唔到


另一間饮品小食店向我地推售
新鮮好熱既栗米汁
飲唔哂
可惜水瓶都裝滿水, 又放在車上
飲得幾多得幾多


老豆不管东南西北 
隨意在𢹂程酒店網點了的棋子灣開元度假村
巴里岛式的渡假酒店
在海南島西邊偏僻的一角
下高速公路後, 仲要差唔多半小時車程
路上幾乎無車
仍然是恒大的领域,
附近楼盘居然仍在建築中


3人房HK$12xx
地板都係好多塵



媽咪琴晚訓唔好,来個午睡 💤
我同老豆去游水




獨佔泳池👍🏻
落水個下好冻
谂住自己游唔到
但水温 keep 住27度
水是常溫,之后一點都不覺得冷







游完水繼續探索酒店
可以買食物餵兔和雞
有機會引來松鼠 ❤️



酒店可以行出去海邊




和越南同事講我就在對岸





好想玩,要收費
但無職員




呢邊只準許小朋友玩


我地都懶得出外
就留在酒店食.
昌江特色菜 - 都不少選擇
只試了烏鴉烈乳羊, 第一次聽




花生 + 魷魚干 😋


烏鴉烈乳羊 😋😋😋



係肉餅麻麻地





同媽咪第一次玩 Karaoke box 


床尾 Bench 好坐
睇電視, 著鞋都好方便





2 comments:

  1. 第一次到來這blog, 睇吓靚靚風景, 值得欣賞😋👍.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome! 近期较忙,少咗睇blog. 遲下過去拜访👋

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"