Sunday, January 5, 2020

西貝莜面村 / 惠陽太極中餐㕔


Oct 28, 2019

係深圳諗唔到食乜
被門口既大骨吸引住
入了西貝莜面村
原來是蒙古菜人氣店, 有好多間分店,




羊肉串好好味😍😍😍
最少要 order 2串


跟住大眾點評comment叫菜
招牌西貝面筋果然好好味😍😍😍
我唔食得辣都盡量食.
莜面由莜麥加工而成的面粉,
主要在山西、内蒙古等地區都會製作莜面



牛大骨 waiter 叫我出門口自己選
唔識選, 負責人問我想多食肉定筋
我話筋, 結果來了好大塊
其他食物都好平, 呢個最貴!
😍😍😍


有火盆耐熱, 和各種不同醬料


叫埋酸奶, 大同小異, 可以唔駛叫
下次要叫多 d 人去食




黃米涼糕😍😍😍
西北的凍甜食, 蘸着桂花蜜吃
估唔到好好食.


另一餐
惠陽格兰云天太极中餐厅
香烤牛肋骨😍😍😍


招牌雪山包 😍😍😍
無影借相



【深圳美食】2019 西贝莜面村。來自西北內蒙大草原的味道 羊肉串讓人神魂顛倒!

9 comments:

  1. 睇相都好想去食吓,你一個人都食到咁多野?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 面既份量唔多,又無食飯,
      係大骨大份咗D,我胃口好細,我都食到,大食既應該唔夠🤣🤣🤣
      無寫好,黃米涼糕係第2次去食既

      Delete
  2. 蒙古菜很特別,HK不是常吃到呢
    喜歡孜然羊肉的味道

    ReplyDelete
  3. 這些菜式都好特别,价錢又唔算貴,值得試試

    ReplyDelete
  4. 大骨都吸引我架!睇見到流晒口水!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好味,要食呢隻牛大骨,餐廳有好多款,試咗另一款無牛大骨好食

      Delete
  5. 係咪好多孜然味?我好like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我叫了少辣,應該係羊肉好食,孜然味點都好食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"