Thursday, June 1, 2023

5. 回歸學堂 + 星光閃耀的晚上

Jun 1 (Thurs) 

今早分组會議在 University Of Arkansas 大學學堂內
大家一齊返學🤓






加拿大 Team 
蓝色T shirt 簡單又醒神



開完會,决定去 downtown 食個 lunch @ Hugo’s 
街上冇乜人,但basement 餐廳好多人


Salad


好英式 bar feel


好耐無食 potato skin


Nachos 最好食


心型牛扒





Fayetteville Downtown 好美
但太熱了,冇周圍遊覧下



$10 美金買一件 T shirt 


Lunch 后出了個意外
我想玩電 scooter (spin)
問同事點用
但一㩒制突然去得好快
同事閃避不切用手檔
架 Scooter 好重下
Scooter 原来只可以踩馬路
斜路又多,我唔敢再玩



同事在店內拿了冰
佢怕有损傷,我陪佢返 dorm 睇 clinics 
等待中遇到昨天中 Covid 同事的 roommate
今朝见佢着好多衫,已懷疑佢都中招
2位都要搬去酒店隔离

係 clinics 等车送我地去 X-ray 化验所
等了又等
先等我地美國隊長
跟规矩佢一定要陪我地去醫院
跟住保险公司幫我地 call Uber 
等了一小時
以為保险公司 assign 我地去指定clinics 
点知司机問我地去邊😫
準備開車,大學 clinics 一位E生剛到
話要睇傷者情況
好彩佢到了,佢話 x Ray clinics 已收工
如果去遠D既E院,要等上幾小時😨
建議如果同事𠕇需要,可以明天才去
好彩同事第二日冇腫,心定了

出去 join 返同事 Dinner 
同事們話要食日本拉麵 @ Ginger Rice & Noodle Bar
餐廳有日韓料理
味道就似中式湯面
(photo from trip advisor)


去埋附近Andy’s 食雪糕
Triple Chocolate Frozen Custard 😍😍😍


食完行返去剛好煙花時間


我地仲以為係細煙花
估唔到好精彩,仲放了15 分鐘😍😍😍





































係山上看既同事都好正!




5. 回歸學堂 + 星光閃耀的晚上


7 comments:

  1. Replies
    1. 係呀,我初時都以為撞親小小,见同事取冰先知自己低估了

      Delete
  2. 可以回歸學堂真好,我都好懷念學生時候的生活。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係冇諗過可以回歸校園,有機會都應该回母校走走

      Delete
  3. 學生時代真是無憂無慮,間餐廳真係勁有bar feel。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,已经係當地 top restaurant, 以為係高檔餐廳,点知係地庫 bar 🍻

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"