Sunday, September 10, 2023

上海私房菜 + 2023上海環球躍馬少年馬術冠军赛

臨時的變動,終於疫情後可以再度出差往上海
查機票時见 Hk Express $1812, 國泰$3500+, 
諗住慳$,訂 Hk Express
訂完無耐強台風襲港
如果訂飛前知道打風
我會訂國泰穩陣些
強風襲港後见后面仲有幾個台風
好擔心會飛唔到

出發前3日,
收到通知原定1:30pm 起飛既班次
會改到半夜才到上海😱
好彩可以取消機票,改返國泰
星期五香港破了1884 年的下雨紀錄
當日本來要返大陸開大會
好彩早一晚落雨
如果去到深圳才落雨, 都唔知點走.....
遲一日就可能影響我既航班

出發前才買禮物
用慣八達通, 
過咗 limit 攪到機鐵無$$$入唔到閘
好耐冇用現金,機鐵又唔收卡同電子貨幣
諗咗一陣先諗起現金放咗係邊😜


難得準時起飛
仲要好少人,大家都可以自己坐一排
終於看了毒舌大狀
飛機餐有大驚喜
豬肉藜麥飯(Quinoa) 好好味😍😍😍


準備降落上海


問舊同事借上海地鉄卡
剛好佢早一晚上海回港
我未執行李,即刻問埋上海天氣
可能有台風,都好熱下
係早晚有D風





浮磁火车原來快過高鉄


Weekend 提早去上海,见下闊別多年既友人
谂咗好耐住浦东定浦西
友人帮我定了明天的行程
宿龍陽路既漢廷酒店
今晚仲係rmb$3xx 包早餐
明日近展覧期加了一倍😪
同事话出差点可以住 cheap 酒店
见酒店早2年装修過,又近展會
好彩张床好正,
车唔多,住一楼都好安静
放底行李,即趕去叔公屋企食飯,再和友人饮野
提起去年上海封城既惨烈
话未见過冇人冇车既上海😪
上海友人仲有2張深圳英皇戲院既戲票比我
未係深圳睇過電影呢
又講開內地少用現金
但以前出街冇$ 冇得 shopping 
宜家有 WeChat Alipay, 用既$ 其實多咗



第二日去上海近郊金山友人既私房菜
四喜烤麩 - 今個 trip 日日食


可惜友人要照顧小朋友
沒什麼時間打理
私房菜打算關店了


J小姐好眼利
可惜已吃了一半
估下有几多種魚
入口即化既魚肉 😋


我平時懒得食蟹
但呢隻蟹好新鮮,超好食😍😍😍
餐廳有货源,我地好難買到
好想訂返香港


鴨脖子好好味😍😍😍
好想食哂佢


早餐都有鵪鶉蛋
當然冇私房菜既紅燒鵪鶉蛋好味😍😍😍


紫薯包,但太飽了
如果趁熱仲好味
後面既提子好甜🥰🥰🥰


未试 Luckin coffee 瑞幸茅台醬香拿鐵
單日賣破億爆紅, comment 好似麻麻
友人用國內白酒 (大约$100+ 既白酒)+
咖啡自製😍😍😍 (咖啡最好帶苦味)
小紅書應該有教學
好彩我同友人分了一杯
真係飽到晚餐都唔駛食


另一友人剛好女兒在金山參加馬術比賽
住金山既朋友都唔知有呢個地方😂😂😂
仲要好近
我地都未睇過馬術賽
好好排了一天既行程



比賽就在海邊
金山城市沙灘好長
又唔知係邊個位置
本来入沙灘要入場费
但我地唔知仲有冇得睇
剛好馬會有人走過
佢話快結束了,帶我地免費入場睇😍😍😍


那天是最後一日賽事
我地食完私房菜2点才到
剛好趕上最后一小時赛事


我地都係第一次睇馬術赛😍😍😍
細個睇小甜甜好響往



呢匹馬去到前面停咗落來👻


海上面一排風車
飛機上海降落時望到既位置


場地既花
就係相機位




最後一場障礙賽有成米高
有些小朋友騎好高既馬



友人女兒今早8:30 - 80cm 障礙賽
因下午要補課已離開了
如果可以早一日到上海, 就可以在金山見面
後面是沙灘雕塑




友人的馬是租的,一年要$20-$30万
有些人是買的,有小孩家有2匹馬
她女儿曾跌傷過肩


幾位友人都話上海小朋友讀書好辛苦
星期日都要補幾堂課



下回續








7 comments:

  1. Replies
    1. 大家都少咗出去食,開始計劃時大家都冇心水

      Delete
  2. 上海有親戚又有朋友,去出差一定公私兩忙,不過可以襯機會聚舊,真係好值得!

    ReplyDelete
  3. 乜咁橋呀!大家都寫上海😆
    仲要你睇馬術我睇網球添😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你竟然會去上海,如果只係旅遊,好少會考慮上海

      Delete
    2. 少去內地唔代表唔去嘅,我心裡的旅遊地圖係無界限嘅,遲啲有一篇去得仲隨意,不過有排都未寫到

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"