Saturday, September 23, 2023

E for Egg + 圍方

Sep 23 

友人發现大圍村一家打卡餐廳
好日唔去大圍
一出火車站就撞见好少见既舊同事



某人话我咁早
實情係佢遲到
餐廳周末冇得 book 台
差唔多12 noon 去到
剛好可以上樓上坐 Tatami


我本來想叫金沙軟殼蟹三文魚子海鮮沙律盒子吐司 
友人想食香蒜黑松露雜菌拉絲芝士盒子吐司 
估唔到個 Toast + 黑松露炒蛋好香好夾, 
又平d, 個蕃薯條都好食



E for Egg 芝士奶蓋招牌窩夫 
我又點了招牌奶蓋咖啡 (含酒精)
點錯, 全部奶好漏🤪


小食拼盤 (日式芝士年糕& 酥炸雞軟骨) 😍


食完繼續影



后来见呢2隻公仔係 logon / 玩具反斗城有售 😻


來到大圍去埋圍方新商場
商場內𠕇介紹大圍沙田周邊景點
渭濱城 - 第一次聽呢個地方


圍方新商場
比我想像中大







好多地方都有膠波




食完, 玩完, 户外區返入商場內见有間按摩店
好耐無 massage
友人竟然有興趣
來個 $338 Stone Massage




好大間奇趣天地












揾到啱心水既卡套
仲有2層, 另外有幾個 SD / Sim 卡位
但我忘記了之前想買來裝什麼卡😅


諗諗下當年大圍係好似係有個水上樂園
想起了青龍水上樂園
歡樂城就無乜印象







鯊魚夾 Taobao 睇咗好耐
終於反而係大圍火車站買咗個貴既.
今日食野, 行商場, Massage, 買髮
一次過满足4個願望呢 😏




4 comments:

  1. 趣緻得意公仔好多個😘精緻微型小城市😄哈哈好靚!

    ReplyDelete
  2. 想不到新界的大圍竟然有那麼多好去處!食、玩、看、買,樣樣願望都可以滿足,一日節目真是豐富多彩。

    ReplyDelete
  3. 餐飯好吸引喎,我都like yam fries,如果再多啲就正😋

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"