Saturday, September 23, 2023

上海飲食

睇完馬術比賽繼續遊金山老街

 

有些民居變成民宿

品嚐當地特色小食
梅花糕😋😋
源于明朝, 發展到清朝時就成為江南著名的特色小吃。
相傳乾隆皇帝下江南時见其形如梅花,色澤诱人,故作品嘗,
入口甜而不腻、软脆適中、拍手稱快。
因其形如梅花,便赐名梅花糕,流傳至今。


梅花糕
加入葡萄干、松仁、豆沙、青红果、红枣等十多種食物



剛整好很燙
我地買了幾個分來食


海棠糕😋😋
是江蘇傳统糕点,創于清代,
因糕形似海棠花而命名
以花生为制作主料,色呈紫酱红
后逐渐成为江南傳统糕类小吃之一。
同梅花糕一样,同为一道历史悠久的花色点心,
香甜可口,热食尤佳。 


友人係阿伯小販處買了剩下的秋菱角讓我品嚐
我第一次见
老街反而賣貴了


好難剝皮,只好自己咬開食果肉


回到上海市區
和女兒參加馬賽的友人晚飯 @ 漢舍中国菜馆臻选太阳宫店
原來上海女性50 歲可以開始取退休金
老上海蔥油雞


白鹵腸頭 - 無影
雞頭米炒蝦仁, 味道比想像好

星期一
山姆之后要出差
突登過來同我食早餐
食完到我開始公事去睇展覧
展會估唔到咁熱閙
仲諗住能否提早一班機回港
實情應該多留幾日
晚上和移居上海的友人聚舊
結果我地都 OT 遲到
仲話想晚饭后飲野, 逛外灘都放棄了
霞飛閣以前訂位都難,估唔到大廳冇人
仲冇限我地入座時間
係有人包房大聲喧嘩

想食既腐皮卷冇
豆腐花剛賣完😪
三黃雞


生煎包很燙


蟹年糕冇上次好味


客家臭豆腐土豆餅
忘了食過熱氣野
難怪今個星期多出暗瘡
仲以為自己休息唔夠


炸麻球


楊枝金露


星期二
差點漏了通知我的舊戰友
山長水遠來浦東和我聚舊
早D 11:30am 出展會隔離商場食 lunch @ 蘇小柳


當然要食上海小籠包啦
應季六月黄蟹粉


招牌手剝小虾仁

小磨麻油拌青莴


水八仙、葱油青水秋菱角
比金山買既好食好多😋

喵爪桂花拉糕

手作傳统酒釀糟

臨時的邀约
竟然有禮物收
但我就無準備

去到機場終於见到細佬搵咗好耐既 Costa coffee 
好味
只見 Taobao 有得買


飛機好滿下
好多人係香港轉機
好彩我最後一刻調位
坐到後排可以自己坐窗口位


今次飛機餐個 sauce 都好味


返到香港
以為係郵輪
原來港珠澳大橋夜晚既燈光都好靚



6 comments:

  1. Replies
    1. 上海美食令我一去再去

      Delete
    2. 宜家同上海朋友相聚都係倾计聊天。 有上海朋友喜歡香港菜,试過係上海同我去港式菜😅。我地又冇乜留意上海美食。 有國內同事係麻麻地上海菜较甜

      Delete
    3. 我打緊嘅遊記帶父母去食上海菜,佢哋都嫌太甜

      Delete
  2. 看食品的製作和擺設,甚有五星級酒店格局。

    ReplyDelete
  3. 前一家當年應该算是當年五星级的餐室。 后一家是商場內類似鼎泰丯的餐室,食物都很別緻

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"