Saturday, April 13, 2024

2. 珠海3日2夜Day 2 - 日月贝

Apr 13 (Sat)

第二日
酒店早餐豐富
但今朝食得急,冇慢慢嘆



酒店望到港珠澳大橋
和城轨站


葡京和澳門塔都望到
在酒店 reception 直接 book 多一晚,
再做點評
比上網 book 平大约 rmb$200
星期六入住維持星期五既價錢 👍🏻


今朝有事先去中山
本来谂住试下坐城轨
遲咗起身, 食完早餐高德地圖book车直接去
来了架比亞廸 Aion 車
座位很寬闊
司機话要收回程费用
估计要辦既事情很快完成
请司機等大約15分鐘
搭車中山來回都好順𣈱
回來直接去日月贝
日月贝位於珠海市情侶路野狸島上,
有兩座貝殼外觀的珠海大劇院







細佬想飲茶 @ 日月贝既商場
海韵城內大隱酒家



傍邊有一家打卡餐廳


食完行去海邊






第一次見冰粉
估唔到好好味喎
可惜冇座位
坐係路邊草地食



珠海大劇院上緊 Phantom 續集


室內冇冷氣,好焗











臨走前再入商場飲多杯先走
見同座既客人買了蛋撻手信
離開了才知呢間Paul Kei 澳門蛋撻都好出名下
又錯過了食蛋撻既機會


出入野狸島有多條橋樑
我地行新月橋出
沿路是踩單車好地方
但細佬堅持要行🥵 
慢慢影相




已結業的得月舫 / 名亭樓













單車仲有後座




4 comments:

  1. Replies
    1. 第二晚𠕇考慮住在日月贝附近,方便出遊觀賞夜景,𠕇晚風應該幾舒適。 但懶得搬酒店放棄了

      Delete
  2. 戶外環境舒服,食物看來也不錯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個幾日溫度剛剛好。 露天地方多,要等秋涼才好去。 珠海餐廳選擇多,我選既冇我想像好食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"