Tuesday, May 7, 2024

小仙女遊花園@錢江藝術中心

Apr 20

原计劃去仙湖影相,
驚落雨揾咗室內新地方錢江藝術中心
諗住好快影完,
都玩咗几個鐘。 

今朝起身仲好好太陽 
想食既車公廟潮德阿水牛肉火鍋得返室外位,
去對面食酸菜鍋



牛骨髓好味😋



点讚送饮品👍


食完再掃街仲好食😋


錢江藝術中心是日免费入場

老友又買衫影相
代價比蚊針咗幾粒










有3層藝術長廊









有售賣傢俬




樹屋無上


本準備離開,有D景區未见影,
终于比我地揾到路


屋顶花園+農場











































出地鐵落大雨
去到鰻鱼餐厅要等2小时,
又過隔离食


新疆缸子肉
羊肉湯😋😋😋



 返到香港地鐵,
有女子問朋友可唔可以比佢影張相💃 
出咗地鐵,
第一次見水渠喷水, 幾位路過人士都影底佢



4 comments:

  1. 哈...牛骨髓你都敢食,膽固醇超超超高啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除咗我 post 既相,我平時食得好清淡😆

      Delete
  2. Replies
    1. 天色麻麻,又冇帶相机,影得未夠喉。 我想食既牛肉火鍋又食唔到,下次再去過

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"