Wednesday, April 24, 2024

1. 珠海3日2夜Day 1

Apr 12 (Fri)

手機记憶體快滿,先整理近期既相
星期五下午请半日假,出發去珠海
上咗機場巴士先醒起應該搭船快D🤪
機場巴士都滿座
過關好順利
選了靠近夜市的珠海拱北口岸麗芮酒店 
(Renaissance Hotel)
25-30 層是酒店房
每層好多房



𠕇多個房型
𠕇1.2, 1.5 和1.8米床😳
我選了1.2 米中型房間
去到做點評
就可 upgrade 去1.5米床既大房啦


Upgrade 房對住河景
有貴D既房對住澳門
估唔到,2條橋成了我們今晚既目標


住呢間酒店係因為就近夜市


第一站珠海夏灣海禾燒海鮮燒烤
怕人多,未到6點即去


點了一杯鴨屎檸茶


份量唔細,點多了
牛舌可以唔叫


 

問餐廳鰻魚2人應叫細定中
早知唔問
食到怕怕😑







有點失望
無上次係深圳北村好食


就係為了食𧐢冇得order 點評套餐
𧐢要6隻起
可点2隻味



羊肉$9 串好抵
反而最好味是羊肉串


細佬一早有目標想去香山橋
我地試下踩單車去
先係美團單車 app upload 證件
過程順利
踩到橋底放底單車
乘電梯上到橋先知有單車徑


落返去令返單車上來繼續踩
河邊有風,正🥰🥰🥰


原來呢條唔係細佬想去既香山橋
呢條係白石橋
我地见到橋就好興奮
第二日先知攪錯地方


澳門 - 這麼近那麼遠




河2邊都有單車徑
人又少
唔似深圳電動車左穿右插
下一條橋踩返轉頭




今晚半月





另一個商場環宇城和 Marriott 酒店



踩到呢邊不如去埋華發商都
比想像中遠


好抵
今晚踩了8公里
才付出 rmb$10






踩完去夜市
全珠海最熱閙既地方


今晚食飽食唔落
明天再來食



蟹好大隻


我係第一次見
細佬話味道一般
明天再來試


附近仲有間廣隆蛋撻王好吸引
明天再來食
結果….
全部都蘇州過後冇艇搭🤪




1. 珠海3日2夜 Day 1

6 comments:

  1. 香港人去深圳近啲,所以我都好耐冇去過珠海,其實我一直都想去睇睇珠海歌劇院。

    ReplyDelete
  2. 小月博友真係驛馬星動,隨時出發去某個地點公幹或旅行,難怪博名就叫Travel,老牛少去珠海,讀貴博真是大開眼界。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這2年的旅程寫得慢。我都少去珠海,今次住2晚慢慢逛

      Delete
  3. 謝謝分享精彩行程 , 橋的夜景一流 , 海鮮亦是一流 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夜市海鲜好多選擇,香港可能成本太高,海鲜主要都是龍蝦帶子

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"