Saturday, April 13, 2024

4. 珠海3日2夜Day 2

 冇得食蛋撻
又唔想去遠,本來落訂 book 咗要搭車既得食菜館
最終還是取消退返落訂, 係附近尋覓
去了一家近夜市, 又人多既知味館
小份既拆魚湯賣晒
大魚湯照殺 😘😘😘



欖菜肉松四季豆


姜葱抄雞
正常既中餐好好味
比琴晚燒海鮮更抵食


大约9点食完行去附近夜市
踩完單車周身汗,都係要買多件衫
去到夜市竟然乜都無👀
馬路好幹淨
好似從來都沒有夜市出現過🤯
無意中看见好細既 LED 顯示屏,
才知道夜市9:45pm 開始
行去後街,见到一些流動攤檔在準備中
仲有時間, 再踩單车去河邊打發時間
踩埋琴日未踩旣一邊



居然有幾下煙花








最後細佬先返酒店
獨自踩多一次橋
回程時發現橋變漆黑
以為停電
單車又冇燈
雖然冇乜單車,有好多汽車駛過
黑漆漆踩單車心里都係有點怕怕
𠕇1架對頭單车駛近先见到
估计大橋10點熄大燈


去埋夜市完成心願
第一檔最想食既𧐢, 老板𠕇大中細𧐢
細𧐢12隻起, 大和中6隻起
一個人食唔到6隻
老板叫我去其他檔揾下
我见呢檔最肥美, 
即時冇哂心機, 其他野都唔想食
最后行完一轉夜市
返轉頭同老板講$我照比,我只要3隻
老板重覆话要6隻起
我话唔想浪费,
照比6隻大既$,你比我3隻得啦
當時攤檔未多人
老板话算啦,佢唔可以收多$
比我中𧐢3隻,只收3隻$$$ 🥰🥰🥰
滿足啦, 味道如我所料😍😍😍


返酒店再望多次,位于酒店樓下既夜市
都好熱鬧下
順便望下明天早餐既選擇


忍唔住11pm 又買多杯百香果果汁
但酒店附近比較貴







No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"