Sunday, February 24, 2008

拜年日

天氣和暖這幾天都可以早起, 星期五那天居然8:40am返到公司.

琴日幾班朋友都約咗拜年趕緊去完東涌就去薄扶林係東涌食咗椰林閣既海南雞飯, 賣相唔錯, 不過隻雞就唔好食朋友既2小姐生日同我父親大人同一日, 雖然我都係同一個月生日, 不過點解我地既性格咁唔同唯獨有一點一樣, 就係我地都係坐唔定.

NakMonkey 帶咗Nepal既相出來. 我好鍾意NakMonkey 係當地買既呢個橙色相薄. 我第一份工既同事已經話我知Nepal係佢去過最靚既地方. 不過要找人一起去唔容易啊! 希望不久將來有機會成行 







最後我都趕唔到順風車只好自己搭車入薄扶林..  銅鑼灣隊等車有好多人啊有咁多人入去睇戲嗎不過我地遲咗 '咁' , 女司機唔理我地第2下鐘聲, 繼續開車下一個站好遠啊未食飯就先行一段山路, 上到去都出晒汗.  好彩停咗雨.


媽子琴晚亦有攪大食會, 我當然拜託佢整多盤大菜糕父親大人仲order多咗糯米雞俾我帶走變成我地既頭盤可惜今次book唔到badminton court. 




晚餐我地打邊爐估唔到有我至愛既蟹粉魚丸啊.  打邊爐用既豆漿湯底我都係第一次試, 其實唔係好食到豆漿味, 不過估唔到用來打邊爐好 '正'.  仲有四方形既芝士丸, 我都係第一次見食個陣入面d芝士超熱, 不過好好味有朋友唔食牛, 亦買咗駝鳥肉最開心係有2大碟豆苗同唐生菜.  d唐生菜好大塊葉, 問主人家先知唐生菜個盆都有3棵咁多!!!  都係平時打邊爐少叫既食物初時仲擔心唔夠丸, 最後我地都要好努力以赴咁清晒d食物.   好飽啊.

食完飯當然要Wii一下.  Wii d 遊戲真係會教壞細路啊坐係側邊既我俾個未用個facebook既朋友睇, 結果引晒成班人過來, 又一起懷緬以前讀書的日子大家合力把失去咗既記憶組織起來.



雖然搭咗好多長程車, 不過估唔到今日收咗好多利是好多都俾咗雙封, 多謝大家啊. 祝大家新一年快快樂樂, 賺多d, 唔好咁辛苦; 有小朋友既快高長大; 單身既可以找到自己既理想對象

雖然好飽咁瞓覺, 不過唔知點解今日一起身就覺肚餓
.  .



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"