Wednesday, February 20, 2008

千兩 encore

又一餐生日飯, 今次去咗尖咀既千兩 我地驚多人. 一放工就走.

D sushi 依然無另我失望, 超好食. 今次仲叫咗一客雜錦甜薯薄脆, 比我至愛既薯片仲好食啊. 特別係d牛蒡最'正'.




食完後有齋牛蒡係迴轉帶出. 臨走前各樣sushi都出來. 走個陣都無人等位, 下次可以weekday再來呢間.

食完後我買咗好耐無食既芒果Pancake返屋企食. 不過今次塊皮麻麻地好食.

返到屋企仲可以睇和味濃情. 之前無打算睇. 新年係auntie屋企, 先發覺呢套劇好好睇, 就開始追. 好鍾意佢地係日本影既谷景, 唔知係日本邊到呢 

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"