Monday, February 4, 2008

附加費

人黑起來果然陸續有來 . 最近都在沈迷鑽研電腦技術, 把上星期稅局寄來的信, 諗住係廣告, 放在一邊. 什麼事都愛問的父親大人, 見到稅局既信當然當作大件事. 為這件事我和父親大人當然又擾攘一番 . 咁重要既交稅, 我點會唔記得, 仲一定留有紀錄, 完全無諗過會有意外發生.

拆信一看, 果然係大件事 . 我馬上把銀行紀錄找出來. 最後既搜查結果, 竟然係我 set 錯e-banking 既 instruction !!!! 我的媽呀 , 遲交稅稅局要加收5% surcharge, 俾信用卡仲貴 !!!! 根據銀行資料, 只會係e-banking內 send message 俾客戶關於交易情況, 21日後 message會被delete. 平日都無用過e-banking既message, 今次中招啦!

唔知稅局有無情講 仲要一次過交清2期稅款.

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"