Thursday, February 21, 2008

重物墮地???

平時俾阿媽成日話要將d 嘢擺好, 咁耐以來都無聽入,  琴日終於自作自受.  事發琴日工作問題多多, 急急腳係位要行出去拿print out.  行前一步就發覺隻腳俾後面袋繩絆住.  己經知道自己要跌倒.  以前聽過一d朋友講PK既經過, 諗唔到今次終於發生係自己身上.  最怕係頭撞到台, 想嘗試扶住2邊既台.  無奈跌勢太快.  都聽過d朋友試過跌破眼鏡玻璃弄傷眼角膜. 好彩我仲可以立即將手往前伸, 否則可能屈親手, 頭亦無撞地..  成個人就'啪'一聲扒咗係d位正中間既走廊


 


同事趕忙叫我唔好馬上起身, check 清楚有無受傷.  我結果不動倘在地上約5, 又嚇親同事以為我受重傷.  老闆聽到巨響, 走過來問係乜嘢重嘢跌咗落來一定係我係寒冬同新年食得太多嘢, 個人都重咗好多.


 


後面條長袋繩唔知幾時伸到坐位旁.  好彩唔係絆到大肚婆.  亦好彩只係膝頭有少少瘀, 比我想像中好好多.  不過今朝起身仲發覺雙手舉起時好似打完波般酸軟.  難道跌倒既動作有咁大運動量???  應該唔係內傷掛   我以後唔敢亂放嘢啦.    前天才又有心跑步, 現在又可以休息一段時間lu.  


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"