Monday, February 4, 2008

泰豊廔涮羊



應該有5年無見大力, 佢帶咗我地去尖沙咀赫德道泰豊廔打邊爐. 係一間傳統中式酒樓. 環境和衛生一般, 亦唔會有好好招呼. 無人幫過我地換碟. 不過價錢合理, d餸好大碟, 好扺食.


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3436&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%AE%F5%C2%D7%BC%D3&amenity_id=1001&dishes_id=

個度係用碳燒打邊爐. d伙記搬好似煙囪既高身銅爐過來時, d湯好似己經好滾. 咁高既爐會唔會掉落呢 蓋起頂蓋就可以熄火. 都試過有一點火焰飛出.





唔記得以前係大陸邊到食過一次. 不過大陸個個無呢到既盤咁深, 放少少食物己經潟出. 呎度 d湯係由頭到食完都係咁滾. 亦唔需要中途加碳. 我地都好奇佢地係點加碳.





我地叫咗

1, 牛

2, 羊 - 不過湯比較濃, 我地都分唔出牛定羊. 其中一碟好鹹

3. 醉雞 - 正. 第一次打邊爐用醉雞, 仲未見過咁多塊雞. 碌咗d雞都仲有醉雞味.





4, 蟹粉魚丸 – 超正, 好特別

5. 水餃

6. 牛陌葉

7. 蝦片 – 正. 酒樓將蝦切到攤平, 4隻蝦大隻到可以放滿隻碟, 好似一塊大餅, 望咗好耐先睇出呢碟係蝦





8. 涷豆腐 – 一般

9. 高力豆沙 - 送的, 還可以



4人食咗$800幾元 (加埋一堆啤酒),
人多會好扺食. 當然湯最後係幾油啦, 不過好好食, 下次可以約一班人再來食.


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"