Wednesday, February 13, 2008

Referral

又介紹咗位candidate俾PR 公司, 竟然又係一take ok.   趕忙通知阿妹.  阿妹都好amazed我地介紹既人都咁快咁順利.  


今晚又去探姑媽, 佢屋企向南真係俾我屋企暖好多.   不過坐咗一陣, 着住對襛都 feel 到d冷氣從腳底透入.   台灣就仲慘, 雖然氣溫同香港差唔多, 都係8, 9 度.  不過個邊仲有落雨, 又濕又凍.   究竟幾時先暖返


收到銀行statement, 發覺德國酒店又charge多咗$$$, 討厭, 又要搵銀行交涉.   Manhattan 話如果係我錯要收$50.   打電話問Manhattan card centre, 原來佢地無得好似 Hang Seng 或 Citibank,check 返未bill 既紀錄. 希望一切順順利利解決啦  


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"