Monday, October 27, 2008

修冷氣

之前部分體式冷氣成日會自己熄, 應該係雪種用完.   揾咗師傅上來整, 順便洗冷氣.   師傅話唔sure有無其他問題, 所以先加少少雪種.   點知隔咗一段時間又係成日自己停.  


再請其他師傅睇睇.   呢個師傅仲利害.  睇都唔駛睇, 只係聽聲就話部冷氣既摩打有問題, 要換部新既.  佢既新冷氣機既報價係比出面門市平, 不過驚會唔會係2手機.    相孰既裝修師傅話如果可以整, 就緊係整, 因為新既冷氣無舊既好.  


終於阿爸揾咗位大陸既朋友整.  原來係電子版壞咗.   仲加埋雪種.  原來自己買雪種平好多呀!


2 comments:

  1. 雖然我唔識整冷氣,但我都覺得奇?點解自動熄機就只是無雪種及離譜到要換機添,我都會諗諗會唔會個冷凍感應有問題啦!

    ReplyDelete
  2. H a p p y H a l l o w e e n !

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"