Sunday, October 19, 2008

Wedding Party

琴晚去Marriott 去飲.  新娘既3套服飾同set頭都好靚同有特色

亦未見過酒店咁好招呼.  不停幫我地倒酒水, 又幫人倒水入奶樽.  同埋每碟都有好多菜, 唔會話食得太飽  最喜歡都係熱熱既銀耳杞子桂圓茶.

最後每台仲收到一束花.    仲要係我至愛既Dark Chocolate   好鍾意呢份心思.








我信愛是恆久(愛情版) - Sharon Lau
常聽說世界愛沒長久
哪裡會有愛無盡頭
塵俗的愛 只在乎曾擁有
一刻燦爛便要走


而我卻確信愛是恆久
碰到了你已無別求
無從解釋 不可說明的愛
千秋過後仍長存不朽


明日幻變天地無法猜得透
也許風雨盡蓋掩滿天星宿
有你在旁將真愛盡傾流
寒夜漆黑一片也未去擔憂

長路就算多漫長似沒盡頭
你總緊靠著我輕挽我的手
那怕歲月一飄去未可留
能找到真愛已足夠

重複

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"