Thursday, October 23, 2008

回到羅湖的感動

連返2日大陸.   點知今日買唔到直通車票, 連續2日都經羅湖過關.   連續幾日早起, 恐怕又要幾日時間先可以調整好生理時鐘.

世界依然咁細少.  今朝既vendor帶我去既工廠我幾年前去過.     佢仲知道我下午要去邊,  事關我下午見既人就係佢大佬

第一次食永和, 有一個八寶泡冰好七彩o.   原來加煉奶仲好食  竽丸就緊係無台灣咁好食啦.    個肉圓同d sauce都幾好味.   不過好似唔係間間都咁好味, 因為我地食個間係台灣師傅整既.




由屋企出發上到廠既搭車時間經常用到單程3個鐘, 雖然平時都有上廠, 但今日返到羅湖關口, 竟然有感動既感覺

2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"