Tuesday, February 3, 2009

重慶大廈

從來都無想過要去重慶大廈, 估唔到生在香港 xx 年的我才第一次進入這禁區.    仲要係個鬼佬帶我地呢2位 '小妹妹' 入去  

入面俾我想像中大.    熟路既鬼佬, 從海防道開始就比人問到重慶大廈, copy watch 啦, 食飯啦........

去到重慶大廈, secure 仲問有無人帶我地入去.  估唔到有咁好既service.   返到屋企同朋友講開先知幾個月前有人失蹤

鬼佬仲推介咗灣仔既 Jo Jo Indian Restaurant 俾我地.   點知第2日愛麗絲call食飯, 就約我去食.   以前可以$55 Lunch Buffet 只拿一次, $88就任食.   都值得一試.   不過老板話以後都無呢個$55餐, 真可惜.        

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"