Friday, February 27, 2009

沙巴飲食之旅(Day 3) - Laksa & 街頭小食, philippines market


沖完涼再出去已經係late lunch.   非常肚餓。  又唔知想食既餐廳方向。 行咗一陣就決定隨便食。 不過Laksa都係唔係咁好食,又唔spicy, 料又唔夠.  都係Singapore既好食好多。 (細:RM$4 / 大 $5 碗)





黃酒蝦 (RM$6) 一般.  Sabah好似米粉多個面。



3色奶茶,唔欣賞。



食得唔滿足, 亦見到有d餐廳有老鼠

行行下竟然意外地俾我地發現好野~

美麗華百貨附近通往Central Market天橋下突然開咗好多小食檔, 應該3pm後開始開。  有馬拉小食,馬拉飲品........ (今日係Happy Friday, 唔知係咪日日有)



貨車榴槤 - 我第一次見。 我地要咗個細既2人食 (RM$6)。 



老板問我地係度食定令走, 我話係度食,諗住佢會用poly盒+保鮮紙俾我地。 無發現原來則邊有幾張台。  我戒口呢幾年都無食芒果同榴槤, 今次破戒希望唔熱氣。



行返去Central market 買山竹。 我唔好食山竹既都覺得好好食.   行行下終於找到網友介紹既Philippines Market (K.K. Plaza對面 Waterfront).  我既雞翼出現啦  掛住食我地好似miss咗唯一見到日落既一晚。

老虎蝦大既RM$30, 一隻3個人食都得。 我地估味道差唔多,只係叫細既。 不過都有咁上下份量, 只係RM$5一隻。 



從未係Sabah見過咁多人。


5顏6色



台面放咗好多配料。



我既雞翼呀 (RM$1.2), 比之前Seri Selera Rm$1.5仲要平).

不過為咗食其他野, 我今次竟然無食雞翼 後期無機會食返



Satay都係一般。



老板都係好似得幾隻RM$5既老虎蝦, 係我地個肚度。 其他都係大隻架。




燒鮮尤RM8

見對面既客人食魚, 我又忍唔住叫,就係為咗魚無食雞翼。皮下既魚肉唔會乾,好滑啊~  大掛檔旁邊有街市賣好多魚,有好多大大條既。 估計賣唔出既都會令來炭燒 (RM$20)



食唔晒點算呢? 突然有黑色物體係我腳邊走過,俾佢嚇死,仲以為係老鼠。 就請佢食啦。




好多啊, 返香港就俾阿爸話點解唔幫佢買。 係個邊買幾毫子一個, 香港要$3粒




你好呀。




呢邊成條街都係賣椰子,見人地食有好多椰子肉。又排期食,不過最後我都係食唔到。





RM$10的士返酒店。


行程:

1 comment:

  1. 請問呢個market開到幾點架?
    [版主回覆12/19/2012 21:10:12]Sorry 唔清楚

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"