Thursday, February 26, 2009

沙巴飲食之旅(Day 2) - 紅樹林生態之旅

見無落雨, 食完海鮮趕返酒店book 紅樹林,長鼻猴,螢火蟲之旅, 好彩都book到.  2:20pm即刻出發.

原來成2個小時車程, book trip 個陣唔問就無人同你講.   路標不多, 自己開車都認唔到方向.

去到仲要等大半個鐘大約4:45pm先上船

先來個所謂既 high tea.



開船啦~







原來係條河捉老虎蝦架.




主角出場~



你見唔見到佢地  船家眼真厲害  2位旅伴都有帶望遠鏡, 真醒目



佢地呢, 一見到人就背住你坐



高船可能好少少, 同高高在上既猴王距離近少少



想睇佢既盧山真面目最好既方法.  

原來佢既大nose係顯示到佢地既'性'能力   當然係公啦~

不過加多個大肚腩



唔好周圍望, 佢就係你面前~



樹上有幾隻啊~



咁遲開船都係因為要睇日落.





同船有日本遊客, 佢地既導遊講咁多野既, 我地個個就講得個幾句

睇完馬騮先返上岸食dinner, 好彩唔係BBQ.   馬拉buffet都幾好食.  亦都係餵蚊時間

食完再上船, 望上天, 好多星星啊    

點解我地架船上多咗2位團友, 無着救生衣既.  

跟住睇螢火蟲.  係Sabah河上既螢火蟲, 係集中係某d樹上, 好似聖誕樹咁閃下閃下, 有幾隻係河上飛過, 真係好靚  

7:30回歸.  返到酒店9:30pm.

我2位旅伴原來都咁鍾意馬騮 仲要買一隻返屋企添.    最平最靚個隻係Central Point Shuttle Bus 對住既店.





RM200去睇馬騮同螢火蟲值唔值?    要遠距離睇馬騮, 仲有我上次係台灣睇螢火蟲係免費架  

Proboscis monkey - Save us video


行程:

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"