Friday, February 27, 2009

沙巴飲食之旅(Day 3) - Manukan

Feb 27, 09 (Fri) Tunku Abdul Rahman Park / 東姑阿都拉曼國家公園
上次來Sabah, 每早都出太陽,下晝就落大雨。今日見天氣好,就趕緊出島玩先。 早餐係酒店令咗好多方包用來餵魚。 俾個waiter發現  

Magellan 旁就有個碼頭出島,by SeaQuest。  毛巾就係SeaQuest隔離個Sutera個counter度借.

我地估計d島都差唔多,只選去一個島。旅行團多去Sapi, 我地就選去Manukan. 都有旅行社推介Mataking (Photo), 不過要RM$4xx.   幾個鐘車程, 仲唔知去到天氣如何。

RM80包一個島,life vest, snokelling eqt, beach mat, 蛙鞋4選3樣。 加一支水,我地係酒店都令咗支水, 我可唔可以唔要退返RM$1俾我

Ferry Schedule - 9:30am出發, 先book 咗1pm回程.  可以改時間, 3pm班船可能多d 人.





我們的酒店



船既第一個站 - Mamutik, 好少人去。



Manukan





碼頭好多魚啊, 仲多過snorkelling個邊。




有水母啊,snorkelling安唔安全架



認下魚先




碼頭旁邊就係beach.  不過有船來就大浪, 睇唔清d魚。




海好多石,要着蛙鞋



用蛙鞋好煩啊,我prefer着呢對Kamachi 鞋。 着住件救生衣都唔方便遊水



最靚係見到劍魚, 仲見到海參



水上電單車, 後來聽到有人話落水個下耳仔痛。 都睇到d珊瑚,不過唔係彩色個d。 以後唔知會唔會消失



水中漫步要搭船去到海中落水。都有人話耳仔痛玩唔到, 好彩都有得退$$$。

Watersport Activities by SeaQuest

FlyFish



如果join團, 會包BBQ餐。




呢隻貓都好 "癡" 人



呢個琴好大好靚。 我地酒店大堂都有,聲音可以傳到好遠。 好好聽




有人係碼頭餵魚,順便去死皮




我地1pm就搭船返酒店。 都晒紅少少, 不過我都無黑到


行程:

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"