Sunday, January 10, 2021

動植物公園

 可能少了溫室效應,今次寒流好凍
屋企仲冻過街,出去行下
先行寶雲徑,跟住去動植物公園
去到尾一条小路一隻野豬迎面而来
佢無谂住停,唯有我地讓路行出馬路

一去到動植物公園, 忽然聽到聲 Hello
望來望去籠里的鸚鵡又叫了幾聲 Hello (懶得upload video 了)
會說話的鸚鵡我第一次見
動植物公園只開了一部份
猴子個邊仍然關閉中




今日见新聞都有影大陸呢隻雞定鳥





未见過既品種







仲早,上埋山頂






好靚既 3D 包裝


友人见到芝麻卷外賣
比出面齋鋪貴好多👻


山頂都有Donki 
只有食品區整得唔錯



好耐無見



最愛木制品




馬場大亨


狗狗店一堆






落山剛好去埋利東街
充實的一天








星期日, 諗住去商場行下
原來好多地方減價好多人
唔想行就買蛋糕返屋企食










6 comments:

  1. 你幾時去,我星期六去動植物公園是下午呀,我通常行完寶雲徑就順路落去動植物公園影花﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都估我同你住得近,我星期六大约2:30 寶雲徑開始行,但我好耐無行寶雲徑lu.

      Delete
    2. 我明天约位港岛blog 友来呢度,你去唔去
      https://travelling-janejane.blogspot.com/2021/01/blog-post_8.html?m=0

      Delete
    3. 明天有事吾去得,謝謝繳請﹗

      Delete
  2. 元旦一早晨運,行咗海皮同香港公園一圈,可惜呢度無開。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你指元旦日動植物公園無開嗎? 原來公園都有假期

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"