Wednesday, January 6, 2021

Hug & Home

未試過單獨約出來既友人忽然約我
大家都唔算熟,諗節目開始要D時間互相探索
疫情實在改變了人與人之間既距離


跟住友人帶我去 Hug & home 




有10几隻猫,唔係话靓猫,但D貓都好活潑下
我地上去未有客人
后来来多2位
亦可以上去當自修室








揾朋友












2兄妹唔知係玩定打架










黑猫走入去又可以將貓屋挺直


高竇猫





又揾朋友



你知唔知自己係路中間阻住晒













No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"