Sunday, January 17, 2021

觀景山

觀景山,第一次聽
见 Jane Jane 個 post 话比三叔公知
我地又有街去
先去東涌商場放水
經過窗邊就見到我地既第一站 
忘記令相機,靠三叔公既相機





小姐,妳好靚呀


無睇好路線,兜了另一邊行去赤鱲角南路
錯有錯著先见到妳




见到条橋,要搵路上去






我上次東涌入大澳坐既船只有一層



前面唔知要行几遠
終於我地係橋底斜坡上橋




360 開返


又借三叔公既相



又好幾個觀景位
我地都去唔晒


原來觀景山就在360 吊车既轉接點


上山大约800 步















今日多雲,無咁曬,好舒服
我手背都有D曬紅,唔好睇少太陽伯伯既威力




















呢個公仔原來用鼻去 sense 


三叔公有發現




好少人
有人係度睇書
環境好舒服好正!





后面沙層滚滚
係咪起緊第三條跑道
又靠三叔公相機


仍然有客機起航




























三叔公影乜呢?





后來來了一班人
嘈到怕怕,走先








6 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"