Saturday, January 2, 2021

金督馳馬徑

 友人帶我行金督馳馬徑
原來上次行已經係2008年
當時唔好天
所以今日行上開揚既觀景台好似無來過



今日又好好天






臨尾剛好野豬出動




有人餵食, 休息中既野豬全都起身


野生動物園仲好睇


今次無 plan 好路線去行
行到鰂魚涌剛好5pm
可以去埋三叔公介紹既八幡平石燒牛扒專門店來個 early dinner.

自助買票, 食完就走得
又唔駛等位
由買票到食完不用半小時
有唔同調味畀你揀,
例如蒜蓉、鹽、黑椒、芥末、燒汁等任你配搭


久違的石頭燒 - 八幡平招牌牛扒
好難食到好味既牛扒, 我無點牛扒好耐
有圍裙提供


我鍾意招牌牛扒,
友人就鍾意肉眼扒
白飯、湯、沙律可以免費自己裝。
仲有人外賣
下次再 encore.




6 comments:

  1. 鰂魚涌郊遊徑有好多野豬出現,早前見到一家五口,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次見到2批有10隻, 不過偏細隻. 大隻既今次未見到, 友人話香港野豬遍佈港九新界,勁過馬騮

      Delete
  2. 野豬咁早出現? 我仲以為夜晚先出沒添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我日頭行山見過3次, 我估係出動去垃圾桶揾食

      Delete
  3. 好耐無食過熱石燒嘅牛牛啦,睇到都覺好味!

    呢日嘅天氣影相出黎真係好靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我估我都有10幾年無食過石頭燒, 真係又抵食又好味
      來緊呢幾日好似係無太陽既凍....

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"