Sunday, January 31, 2021

迪欣湖

 又去大嶼山
第一次去迪欣湖
中午起行沿路慢慢影
突然见后面一隊大军,
可能后面班车来了


呢棵樹好狠下


有黄葉






呢邊仲有共享單車
藍色好搶眼







好一致的藍


朋友帶新出品遊湖









湖里好多錦鋰


好多人亂拋石頭
係見到一位拋得好遠













好靚既帳幕




唔知係乜花
開得好燦爛


借三叔公既相



呢棵樹根有暗斜
好難坐
好易滑落來


又見飛機


友人都話呢條路以前無
唔知係咪水淺咗現形, 定係新整





緊係行下路




今日萬里無雲,
一定無天空之鏡
有人拋石,又有風,看不到湖鏡










坐下野餐
不過坐下有風都凍凍地


越開越多雜貨店,多了選擇
花生卷好好味
要再買當茶點


















畢業生都來拍照


好特別








都不少4人以上無帶口罩 :(


湖邊仲有迪士尼員工在賣禮品🥰


好美的棉花糖


到處都是影相位🥰


9 comments:

  1. 如果pk落嗰棵樹皮上就真係邊度都唔洗去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 棵樹係馬路中間,無葉,雀仔都唔會撞落去掛

      Delete
  2. 好耐之前都想去行吓,但一直未有機會,看來地方真係好大。

    ReplyDelete
  3. 我仲未去過🙈。大嶼山好遠呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂原来我唔係最遅一位。
      講笑,你係機場常客

      Delete
  4. 如果想搵株樹依靠吓咪大鑊!😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次見, 相信人行既路都被人砍晒

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"