Saturday, September 10, 2022

嗇色園中秋花燈

 

舊年錯過了,
今年放工后趁人未多閃遊,
离開時已排隊入。





N年前來黄大仙仲係菲林年代
唔知有咁大個庭院,
加咗燈好靓,完全認唔出舊日印象,


有朋友話冇節日氣氛,
我就發現新景點



















皆大欢喜






投射燈





D燈籠好靓







手机影唔好,帶相機來多一次






















好多人大熱天, 穿漢服來影相


















可惜要赶返屋企食飯,
不能慢慢猜燈謎











月老














一晚去2個地方
以前係附近返工
印象中呢邊冇路


好似係2020年水溝改建



膠波都可以變得浪漫







隔離有個泳池




中秋明月照溝渠








友人上午去



我數次核酸檢測合格
工人2次快測合格
但核酸檢測不確定
仍在等重測結果


再來一次6点前到


想等黄昏,但多雲
几層都有影友霸定位,又怱怱影完就走


6pm 前到唔駛點排隊
走既時候就排晒長龍
















排咗一 round 整燈籠
整完刚好天黑影花燈

7 comments:

  1. 嗇色園整個園區金碧輝煌,好靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 現場聽影友講去年更靚,今年有新景點,我已經影得好滿足

      Delete
  2. 謝謝小月到訪牛博。你說那時還是菲林相機時代,那就很久沒有去黃大仙祠了。你趁花燈節去觀賞拍照,真係好靚,因為花燈、燈飾、彩色燈光,夜景比日景靚得多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是啊,當年日本朋友來港,我都係第一次去,友人仲去解簽。 原來宜家變咗咁多

      Delete
  3. 好有節日氣氛! 好靚! 小月, 祝中秋節快樂!

    ReplyDelete
  4. 嗇色園花燈好靚,好介紹呀﹗相片又影得好光又清,請問是用相機影嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 图7-9 是相机,其他是手机。 園內太多光線,用相机影好好多

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"