Saturday, September 17, 2022

维園中秋花燈

 

Sep 12
今年既花燈比往年靓










都係比較喜歡傳统燈籠





























去埋东海岸公園




簡單又可愛❤️


上個月多次密接
好彩大家都冇受感染
朋友见唔舒服即測
工人見佢感冒,即叫佢做快測
多了條淺色缐
快測色有點走色,仲以為出錯
再測另一牌子
有點意外因為半年內第二次中招了
才想起早一日見佢大熱天穿7分褲
應該開始有病症了
要多留心家人情況


工人好快第四,五日2次快測合格
但第五日核酸檢測不確定
要等重測結果
友人超過一星期才變陰
但仍有感冒聲
有人味覺受影響
所以不要輕視

工人第8日再做核酸過關了
公司先關一星期,再輪到我要wfh 
返到公司又到另一同事家人確診
再見面都感到好耐冇见 



5 comments:

  1. 我最喜歡那些中式燈籠,好靚!

    ReplyDelete
  2. 維園今年花燈都幾靚,不過我無時間,只去了黃大仙祠影花燈,多謝你介紹呀﹗嘩﹗半年內中二次,大家真是不要以為是感冒咁簡單,我早前陪媽媽去睇醫生,有個年輕人中了,聽到佢同護士之閒談,得知佢之後有新冠後遺症是啲骨痛到瞓吾到及無記性,要去睇醫生,大家都要保重﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇翻中秋相只有6年前既记录,呢几年應该有去過,可能花燈一般,冇乜影相。 黄大仙我舊年睇到人地 post 相,去唔到,今年唯一一定要去。 维園我都係最后一日抽到時間急脚去。

      好少聽到咁嚴重,無记性聽過。 中咗招既友人妈咪有老人痴呆,所以都好擔心

      Delete
  3. Thanks for your sharing - 中式燈籠!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"