Tuesday, September 20, 2022

Light show - 绽放大館

 


中秋后放工搭车好似多咗人,
去大館睇埋 light show 先,
好彩冇落雨


想像身在法國城堡燈光 show 🤣








色彩好鮮艷
加上音樂好有氣氛










疫情突然大幅回落
早前一朋友超過一星期康復
另一友人因老人家多病,
將受感染的工人姐姐送去竹篙湾
一星期可回家了
但老人家亦受到感染
友人只好緊急上報
政府医院多個部門致電友人
物资藥物等二日送到
仲有一個血氧计
等佢仲託我買漂白水等
早知唔駛走一躺








5 comments:

  1. 疫情雖然漸漸回落,但風險仍高,這個星期我都有兩個朋友連同他們的家人分別中招,仍需小心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一直覺得喉咙有D野,唔知係天氣乾還是什么原因。 但因几位密接,我已經密密做核酸都冇事。 飲了好多水都冇乜改善

      Delete
  2. 大館燈光秀很靚,老牛未有機會親臨其盛,在此大飽眼福了。雖然疫情回落,仍處於每日三千幾的高位,切勿掉以輕心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 这次燈光秀影像和音響都很有氣氛,很值得看。
      今次身邊几位密接,有較嚴重的,有轻微的,過后已冇之前咁擔心了。 係死亡數字比想象多
      话说大疫不過3年,相信很快知道 0+3 會带來什麽影响,希望數字持续下降,新疫苗有效控制傳播,明年能到處走

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"