Tuesday, September 6, 2022

Brunch & 醫學博物館

Sep 3

呢段日子經常好好天
上星期在家仲有鼻敏感,
出街帶上口罩就冇事

友人今次找了 Brunch @ 西營盤 Ramato
要比 deposit 



前菜簡單好味


Mixed Cold Cuts, Fried Dough


Burrata, Camone Tomato, Basil


Beef Carpaccio, Rocket Salad, Parmesan, Balsamic Pearls


Eggplant Caponata


Panzanella Prawn Salad, Cucumber, Tomato, Red Onion




几乎全場都是港女


份量剛好
Homemade Tagliatelle Mussels, Clams, Pomodorini, Garlic, Parsley


Fritto Misto, Spicy Tartare Sauce


Sicilian Cannolo, Ricotta, Pistachio
Panna Cotta, Mixed Berries


附近仲有几家靚餐廳 
醫學博物館係附近
$20 入場费
现場有2小组導赏團




露台好大
因为欄干太矮,没有導赏團不能停留





室外有各種植物和中藥


原來呢個門口近D
之前行上了一條長命梯 👻




係 FB 舊相重溫見有人 post
當年風景差好遠呢


西營盤有几家好靚既魚燈籠
大既要成$3xx




去完2日街又出事,
今個月我已經係第3次身邊有人中招
第一次係波友中招, 但好彩佢老公同我地都無事.
第2次公司4位 admin 中招.   其中一位我地前後腳除過口罩食蛋糕.   公司以防萬一, 大家 wfh 一星期, 等我做完一堆快測和核酸後, 又輪到工人姐姐中招.   又再次困在家.



 

4 comments:

  1. 每日確診近萬,都咪話唔驚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 琴日见跌返落去9千,仲希望過了高峯期。 睇下英美新疫苗有冇解救

      Delete
  2. 真係,如果身邊不時有人「種蕉」,自己都好難「獨善其身」。西營盤是開埠之初西人集中之處,所以古蹟甚多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來如此,以前很少去西營盤,現在方便多了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"