Thursday, May 4, 2023

5. 海南岛北部6天自駕遊 - 興隆咖啡庄園 (Day 5-6)


今次旅行不用急住訂酒店
有時間的話才去興隆
出發前重點只看了海花島和棋子灣的旅遊資讯
興隆的資料沒做好功課
天雨又冇得去海邊,或遊車河
但興隆蠻多旅遊點,例如巴厘村,咖啡園等
巴厘村是影相景点,但天雨又冇咁既興致
今日無好計劃, 落雨都去巴厘村望下
估唔到巴厘村門口人山人海,
几架旅遊車既旅客在門口等入場,见人多即走
今早看见咖啡庄園點評排第一的隆苑庄園
才想起可以去咖啡庄園, 嘆下咖啡呢個好節目
結果今天又是飲飲食食



隆苑庄園曾是多個電影節目取景點,
內裡有個細既咖啡工場


好多木瓜







生椰咖啡😍😍😍
唔差過峴港既咖啡


現場飲既咖啡好好飲
引我地買手信
可惜手信味道差好遠,買回家沒送人了


咖啡豆,唔知係什麼品種



庄園整得幾好
老板是印尼華僑
現在已是第三代經營





飲完咖啡, 隆苑既負責人介紹我地去侨欣源风味餐饮咖啡厅
我地已經好飽
3人點了一碗咖喱面
本来点的是咖喱粉,照食


糯米雞 /
芒果千層糕一般


芒果抄冰
餐牌無
網上见有人推薦
唔錯😍
今次來海南岛食物水準,
比N年前去三亞好好多.
改變了我對海南岛的印象


臨離開興隆前见到好大,好似好靚既咖啡基地
即刻開車入去
因為落雨冇影門口
網上找了航拍照片


兴隆咖啡産業園2022年7月底開幕


可以一邊嘆咖啡
一邊看書


手信好似好吸引
但行李放不下,冇買
好彩忍住冇買
今次買了的咖啡手信味道一般


咖啡生產展廳





咖啡包裝機


亦𠕇一個頗大既歷史館
原來興隆咖啡属泰國華僑正大旗下公司


正門對住好大既水池
可惜天氣不佳,天氣好應該好靚



興隆北上海口有3條高速公路選擇
大约2小時車程返海口
時間都差唔多
選了一條可以經過博鳌
可惜博鳌剛開完會, 仍然封閉
真的是路過.....

明日下午2:30機
天雨又唔想四圍走
海口美蘭機場有個好大既商場
決定住海口美兰機場酒店,放棄遊海口市
但酒店剛好在 u turn 附近,睇唔到
導航到步即停止運作,又见唔到酒店
先駛入較前既停車場
但唔知停車場点計時
整來整去都做唔到驗證比$$$
唔理37 廿一,先去搵酒店
好彩酒店唔係好遠
酒店停车场免费
探好路再駛返架車返酒店
比唔到$,直接開車去出口,
好彩出口可以掃碼比$
原來入閘影車牌,比$都係按照影相時間计$
實在追不上科技
到酒店前𠕇油站,入埋油
但酒店到國際機場都係有距離
明天check in 前才去還車


估唔到成個 trip 機場酒店最好🤣
3人房無晒
見唔係貴 (HK$540), book 了2間房


好乾淨


按摩椅要收費


海口𠕇本地和國際機場
酒店對住國際機場
中間停車場就係還車點


酒店樓下有大商場



Dinner @ 车记烧腊茶餐厅(美兰机场店)
之前係香港飲過奶茶冰, 
我都忘了係咪未出 Blog





食完繼續行街


買多一盒咖啡
又係麻麻地,好彩冇買多盒


最後一日
最後1小時行商場


先去還車.     職員只教我點樣行去機場
然後叫我幫手點讚
但無教我點樣令返訂金
過咗幾日先知要自己入app 禁制先可以取回訂金 😤😤

太早到機場,要起飛3小時內才開 check in counter 
各買一包新口味


可能去香港要黑碼
我地入閘個邊几乎所有店都冇開
想食野都無😤😤😤
友人係北京機場都係咁
同機場內的購物店只有一門之隔

入廁所以為全滿,一位姐姐提醒我𠕇格無人
一開門見有人留下個背包
佢即刻話好彩佢提示我
真係好心有好報
海南航空空姐制服好美🥰


返到香港機場都好熱閙
受航班限制,起碼巴士未話上唔到


機場巴士都裝晒 USB
期待有機會可以再次係國內自駕






3 comments:

  1. 機場酒店真係幾正咁喎!

    又會咁嘅,當地咖啡好飲,但手信又唔係嗰回事😅

    ReplyDelete
  2. 謝謝分享。文中其中一幅圖片說的就是「興隆」的歷史。興隆華僑農場是中國政府五十年代初為安置被印尼「排華」而歸國的華僑而成立的農場,七十年後已經是第幾代人在這裏生活,所以飲食和生活習慣仍是印尼風格。今日的「興隆」已經是一個綜合企業,許多景點成為打卡熱點。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 现在已是第二,三代经營,不過應该大部分已出國了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"