Tuesday, May 30, 2023

3. Prelude breakfast bar

 

May 30 (Tue)

半夜成日醒幾次
新同房居然同我一樣
我地經常半夜同時醒🙈

今日大會10:45am 先集合
食Dorm food 食到怕怕
7:30am 拉隊出 downtown 食早餐
好快有8人回應, 大家都好早醒



同事 google downtown 呢間食早餐
餐廳裝修幾靚



整緊 Pancake





Scrambled Egg


Pancake (Plain)


估唔到美國都好曬好熱


開始我地活動之一 Head Office tour


等入場前𠕇 lunch, 小食提供


憑呢3年 zoom 既印象
係现场揾我未見過真人既美國同事
都俾我認到🤣
Send 返张相比我亞洲同事
某人問我后面笑笑口
係咪我组其中一位我唔識既美國同事
原来佢唔識我,但聽到我地講野,
所以對住我地笑笑口,仲入埋鏡😂


等待其間,各國團隊都在自娛



前老板娘既婚紗成了展品之一


曬完後我地又搭巴士去行街





再去附近既越南餐廳


味道還 ok 啦



晚餐後 call Uber 回程


Miss 咗個 dance party 
仲有個戶外影院
影完相返去訓覺😴




3. Prelude breakfast bar



4 comments:

  1. 好開心的活動!我以前在職時都曾出席過總公司安排在外地的活動,見到素未謀面的外地同事特別開心。

    ReplyDelete
  2. 我對嗰礶冰雪奇緣湯好有興趣🤣

    ReplyDelete
  3. 開心!跨國公司大型活動,員工來自五湖四海七大洲五大洋,真係興旺。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"