Monday, May 29, 2023

出發美國

3月中收到通知, 今年輪到我去美國出差
20+ 年冇去美国,上次去美國係911 個年。 原计劃10月去加拿大 Rockies.   因911 延期到12月, 冬天改去加州


超過4年冇去美國,和冇做10隻手指印,要去美國领事馆约见,上網予约排到Apr 28😨

Apr 11 同事話𠕇公司信可以申請緊急簽證
即刻改到第二日interview 

Apr 12 出門前對完又對,以為執齊文件
8點去到美國領事館,還是發現有文件遺留,心都涼了半截😱。好彩 Secu 哥哥好清楚叫我10am 前可以再回來.   進入領事館內人不算多,即時知道申请結果. 之後護照可以寄去順豐站或指定地址。 又收到10年簽證,上次10年簽證只用了一次,希望今次可以去多几次

申請和予約要透過不同網頁.  3月中申請後印好既文件,我已經忘記了,又理解錯為另一份文件,完成約见後返屋企先搵返出嚟

深圳同事广州约唔到签证,要飛去北京簽證
有同事即使有公司信,簽證仍被 reject 

May 5 機票仍未收到,但就收到通知可以 book 酒店
跟住上智方便申請國際車牌
予約排到6月中😱
諗下想起上次係郵寄申請
Google 揾申請方法, 郵寄申請

May 13 终于收到機票,仲以為訂唔到機票唔驶去出差😙

U A 機位被安排在中間坐位
自己加錢 Us$200 坐 wide leg seat。  但app 冇法登記,只可以上網或 call UA office 安排
回程可以免费坐 exit 位,但原來系統錯誤,臨飛前一日竟然通知我要調位😤

May 14 媽咪開始唔舒服,因为琴日有饭局,早2日妈咪已经開始做快测. 

May 16 变了2条線,繼12月尾后媽咪第二次中.    但今次冇咁辛苦。   媽咪飯局既6人都中晒招,但奇怪今次家人冇人中

May 20 (Sat) 平時10日會收到國際车牌
今早忽然想起未收到,check 银行见支票未過數,心又涼了一截,以為自己忘了劃線支票,定出咗什么問题.  星期一,二要返大陸出差,星期五佛誕假期.  同事話佢上星期排運輸署等了4小時
又搵24小時的1833 救命,政府service 𠕇進步.   仲谂住星期一再致電運输署,哥哥仔话經佢地問都一樣,回覆可以 sms 通知。

May 21 (Sun) 
美國友人下午到港,晚上轉飛台湾,趁有幾小時, 約了東涌的 Cabana Breeze 聚聚
但到下午我開始不停流鼻水,心感不妙





May 22 (Mon) 
今日已经開始出痰。 一直都是一条線。   阿姐早2星期同我情况差唔多。因为來緊星期六要出發,叫我最好去睇E生同令抗生素。 但E生话我不算嚴重,可以不用食抗生素。
喷鼻药E生都冇哂,叫我自己去藥房買
返到屋企后阿姐话佢上次冇好,第二次去問E生要抗生素。

國際車牌收到回覆 - 「運輸署已於2023年5月19日完成處理你的申請。有關新證將於下一工作天以掛號郵件方式寄出。請留意收信。」  但支票仲未過數,再致電1833, 講咗幾次姐姐仔先肯幫我去問取掛號單号

May 23 (Tue)
本来今日要去深圳 office present
另一位要一齊出差既同事又中招
阿姐驚我出發前病情加劇
我地2人獲准在家線上 present 
今日又再多一位出差同事中招
好彩大家最终都飛到

國際車牌回覆 -「有關新證於5月22日以掛號郵件方式寄出,你可參考郵件編號RH2xxxxHK以追查郵件。」  同日收到國際車牌,但支票竟然今朝才過數。 

第一次見,飲完舒服好多


屋企搵唔返 travel pillow 
同事幫我係 mini so 買,才$40 好抵


谂住買個细D既水煲
去億世家買完返屋企,
發现同舊𠕇一样大小
問開美国同事插頭型狀
同事好醒提我唔好令220v 家電過去
才發现買錯
令返去换,只好選较细既摺疊式旅遊電熱水壼
初時怕矽膠質量唔好
用后覺得非常好用


May 27 的士后座都有倒后鏡


去到機場,媽咪来電話屋企地板有碎片
懷疑行李車輪有破損🤯
好彩成個 trip 冇事
返來後老豆買了成$40個既車輪更換


香港機場多了条橋通往中間既停機坪



第三条跑道工程







竹篙湾


去到三藩市清關
海关好 nice.  UA 系統將特區護照定在中國下
但中國公民要辦 EVSU 
香港居民不用
海关唔識更正,刚好有同事在旁,人手幫我更正
𠕇同事被捉入房
𠕇同事就整咗好耐

轉了2次機,8:30pm 终于抵達目的地


公司 volunteers 接機, 和協助我們接下來的一周生活日常


9:30pm 先去 conference center 




掛手帶
成個星期食飯, 上車都靠佢記認
冲涼都帶住
𠕇人問有冇gps 😜


派饭盒,零食




可惜最后返香港行李已满,
透明背包和一些紀念品放棄了



因為参與人數眾多
某年開始安排同事住在Arkansas 大學宿舍🤪
我同房明天才抵達


大會提供我地每天要穿既 T-shirt 
Mon - Black
Tue - Green
Wed - Blue
Thurs - Grey
Fri - Pink


点少得求救号碼





4 comments:

  1. 出發前病了又有時差特別辛苦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次身邊中招既症狀輕好多,佢地都冇乜咳。 係近日聽到一位老人家過身,還是不能掉以輕心

      Delete
  2. 去幾耐呀? 我以前成日都發夢打份工可以出差⋯⋯😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你2個留言又跌咗去垃圾桶🤪 计埋飛2星期

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"