Monday, May 29, 2023

Memorial Day @ Arkansas

 May 28 (Sun)
Arkansas 大學宿舍lobby 
𠕇乒乓台 



消防喉颜色搶眼




大會安排巴士接送我地去 shopping 


大學宿舍無衣架
買一 pack 大家分來用


好多口味
剛病好, 怕熱氣唔敢食



🐕: 行街我都有份


Sam’s club 𠕇壽司试食



May 29 - Memorial Day Public Holiday

Clinton 曾是Arkansas 州長




Pig?  Boar?
Answer is Razorbacks Hogs








冇谂到美國咁熱
我咀唇應该係曬傷,引起皮膚敏感
香港因台風更熱



House 各有特色



𠕇華人教會


Arkansas 大學好多stadium, 
最少4個,𠕇大𠕇细




😍




大會安排多項遊樂設施





仲有免費小食




星期一全體到齊
晚餐移去停车场食🤪


實在太難食,難怪6pm 過後
已见有人好快离開


食完, 同事帶我出去行下

環境唔錯, 可惜當時未識玩 Scooters.





中國代表


1 comment:

  1. 藍色屋頂HOUSE米色牆身美麗👍又有小食亭特別色彩. Arkansas天空藍色綠色草地寬敞空間, 值得欣賞👍.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"