Sunday, May 14, 2023

Shenzhen - 萬達廣場 / 甘坑


Apr 23

 出差去深圳
早一日細佬陪我上去
目標去開關後景點 - 深圳龍崗萬達廣場和甘坑

萬達廣場 覆蓋中國大陸31省區市和全部省會城市。
截至2021年12月31日,萬達集團擁有及運營管理417個萬達廣場
打卡点進入 UFO 天梯
其實咁長既扶手電梯仲驚


好大既商場
但宜家d商場店舖和餐廳幾乎一模一樣
咁遠既商場真係唔知以後點樣生存



千變萬化既映像波波




商場內有好大既 Party Day(萬達廣場深圳龍崗店)
𠕇溜冰,bowling, go kart 車…..
如果公司可以係度安排團體活動就好啦




超市
但商場冷氣超弱
又冇心儀飲品
好快睇完,走!


商場多是火鍋燒烤
我地怕上火,冷氣又唔夠
選了客家菜 - 客語


客家土豬湯 (RMB$19) - 😪 味道麻麻地


撈南昆山腐竹 (RMB$29)
諗住係前菜
上了一大碟腐竹😅


古法手撕鹽焗雞 (半隻) - RMB$69


菜心 (RMB$29)


好大既兒童室外活動區
街邊仲有夜市


的士去甘坑
地鐵要行15分鐘
開關後先識呢個地方
可能疫情時深圳開了好多地鐵線,方便咗







Blog 友話𠕇D恐怖
現場睇靚架🤣


呢一 pair 影咗好耐
幾個位置想影影唔到



行上頂層
整個甘坑
可惜望漆黑既屋頂多


好多餐廳,早知早D來dinner 
友人话呢間客家菜好食



呢日係世界讀書日







好多靚女穿民族服飾來影相


甘坑內有2間酒店,
外貌几好咁






好靓既書店


但書店內既人,多是在書店內影相打卡👀





日間才可以上山






24 史書院晚上$30
9:30pm 收
錯過了, 下次再來


晚上住维也纳酒店
几条街有3間维也纳酒店
原来其中一間之前係检疫酒店


早餐@ McDonald 
有杯熱豆漿😋


第二日開完會
因天雨關係決定獨自住多一晚


和友人吃完晚餐,
见雨停去龍华既壹方天地
离地鐵站要行10分鐘
商場有3大區
可以比$坐小火车



第三天,高鐵趕返香港和美國友人相聚


友人住 W hotel 
Cocktail 😋😋😋
可惜楼層底
對住船塢




星期四老大深圳请食饭,又上去
全鸭季😋😋😋
其他菜式冇影相了


12 comments:

  1. 長電梯要小心扶緊手梯柄😅. 大堂裝潢好寬敞🙂不錯.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聽過以前D意外,平時地鐵,商場我都會留心

      Delete
  2. 謝謝分享!冇去深圳幾年,深圳進步神速,好多地方都唔識。

    ReplyDelete
  3. 真翹,啱啱我都去咗甘坑同壹方天地,有一晚就住蛇口。嗰邊都好休閒呀。

    ReplyDelete
  4. 第一個商場好勁XXXXD好多野玩XXXXD

    ReplyDelete
  5. 呢期好興甘坑,我有幾個朋友都去咗。可惜我唔鍾意呢啲太商業化的古鎮,遲吓我寫遊記到江南篇會分享一吓我超喜歡的古鎮

    ReplyDelete
    Replies
    1. 江南篇?我好似未见過你寫大陸篇

      Delete
  6. 幾年沒有去過深圳了,疫情前去也只是約友人飲茶,在羅湖區,這些新建設、新開發景點真是聞所未聞。太靚了。可惜只是夜晚。謝謝分享。飽享眼福。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"