Wednesday, May 31, 2023

4. International Conference


May 31 (Wed)

今日早場
5:30am 早餐
没什么期望
過去停车场望下𠕇乜食
今日竟然有 donut😍
仲有盒装 cereal 
6:20早餐處集合一齊行去 stadium 
Conference 7:30開場
Stadium 7am 開門
点解要咁早去等😪
大會提供每人透明背包
以確保大會安全

南非隊一來就帶旺现场氣氛
有些 Leader 帶動團隊 cheering 
我去影相集郵😂😂




我地臨影相前, 
前面位姐姐訓身飛出
大家都好雀躍💃


估下邊位係南非老大



開場前就𠕇樂隊獻唱
延續現場氣氛




每個坐位都有閃燈手環
Conference 如一個大 Show, 好精彩



先介紹現場各隊









Leadership Karaoke


熊貓都飛來了


各國表演




完結小禮物
感謝員工用心工作


下午去另一個戶外 Washington County fairground 
食 lunch和攤位活動


大熱天時企埋一邊,
後來先知要排隊上巴士
先去食個 lunch, 再返來去下一站
吃我想食既 Arby’s


+ 奶昔


可惜薯條不再是昔日帶薯皮既薯條
冇以前好食


到達Washington County Fairground
𠕇個小農場


現場好多小食
可惜已吃飽,
又曬,興致不高


有各樣攤位遊戲
遊戲不是我強項
我竟然都贏了2次
取得禮品✌️



现场仲有得剪頭髮😲


飛车表演


現場好多物品免費取
行李箱已满
好多被我遺留了




牙刷牙膏既造形設计都可以好靓




呢個以为係匙扣裝飾品
搬酒店前放底了
之后同事话插住2条cable 就用得
仲可以作为一個電筒用




巴士回程



Arkansas 大學內好多 Stadium




原來有接駁巴士返 Dorm
仲可以涼住冷氣遊車河
到尾二站才到我地宿舍
遊大學城一圈



晚餐又去停车场


早几日雪糕好搶手
今日终于食到


晚上仲有一場 concert


Back to the 80s




但歌手 / 歌曲我地唔熟
不懂欣賞


溜溜長的一天


4. International Conference



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"