Tuesday, September 17, 2019

上海美食


睇得負面新聞太多,
又堆咗一堆卜未寫
有朋友話這已不是我們的香港
其實一直都係,
只係爆發咗出來先見到現實

上海出差,
酒店房比外觀靚
做完野揾到間松發星加坡肉骨茶餐廳食飯




簡簡單單一餐
Send 相比媽咪话好似好好味



第二日朋友好介紹
霞飛閣好満足的一餐

蔬菜沙拉無影
沙拉醬好好味😻😻😻

腐皮卷😻😻


特色油爆蝦 😻😻😻



白切雞 😻😻



炸麻球 😻😻😻


芒果牛柳 😻😻



豆腐花嫩滑,自磨豆浆加工成每桶豆腐花,
4人每人食幾碗都食唔晒
附上9種调料(酱油、麻油、辣油、芝麻、葱、香菜、榨菜、虾皮、蟹粉),
顾客自助调味,吃出各自喜好





蟹粉較淡


榨菜估唔到好得
原来豆花配䶢菜都好好味😻😻😻



蟹年糕 😻😻


小龍包😻😻


跟住去探望上海叔叔
剛好第2次見既阿哥星加坡放假回來,
同好耐無見既弟弟一齊接我
我又有口福
本來想買大陸肉干手信,
變成星加坡肉干 😻😻😻

宜家先諗起好耐無見既弟弟都係第2次見面
比N年前成熟咗好多.
我地3人竟然好好傾
弟弟曾在香港做野,
講開香港請留學生既經驗
我宜家公司成日 train 同事 communication
欠缺誠心的溝通和尊重,沒人願意溝通下去
第一次見阿哥係今年6月香港開始反送中
佢仲好興奮去睇人遊行,
但現在亂局影響了香港民主的形象, 
令原來支持的人卻步


叔叔又塞了又大又甜既提子比我
跟我一齊返香港 ^^



最后一日要7:30am出發
我地搬去近高鐵站的 全季酒店機場店(航中路)
原來係連鎖酒店
虹橋附近最少有三間全季酒店
個朝同同事比價錢,
先知自己訂錯空港店, 好彩改到
房間都ok.   但明天太早出發食唔到早餐




今次有幸跟同事去參觀嘉興的Haili Green Fiber 廠
雖然辛苦早出晚歸
間廠超大, 實在大開眼界


原來回收膠瓶循環再用, 現實係可行的


自動化工厂都有成千人


膠瓶先變膠粒
再變Yarn
 再賣比布廠變 recycle polyester,
雖然價格會貴d
多個品牌先鋒都願意配合去開發床上用品,袋和衫等😎
多年的研究,老板真有能力


其中一位韓國 sales 又問我香港情況,
我問佢以前韓國政局都亂,
點解宜家無事,
佢話其實宜家韓國人對政府都好不滿
英國, 法國, 連玻利維亞好多地方都亂
見到的只有哎架, 和仇恨越積越恨
政治經濟如何分割
失去的心和前景一去難回
今年沒心去賞月
剩餘的 mileage 换埋雪糕月餅過秋,白朱古力好甜.......




10 comments:

  1. 上海美食真係多到數之不盡!我的上海遊記還未寫呢~ 不過而家可能連寫大陸遊記都會比人鬧⋯⋯
    有朋友話這已不是我們的香港,其實一直都係<-- 認同!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前係Facebook 講少少已被blog 友驳返轉頭,感觉不好,我连Facebook 都無 post 旅行相 了。 呢篇我都諗過寫唔寫,驚被人鬧,但都希望記下近日發生既事,睇返佔中時自己對前景既想法,和現在的差別,好似經歷咗好耐。謝謝你的認同,好多年前有老師己話比我知好怕宜家的學生,估唔到變成咁。

      我離唔開大陸, 仲有精彩篇要出。 而且去唔成歐洲,我明天轉去稻城阿丁,希望順順利利

      Delete
    2. 小月,我地喜歡去旅行,經常以沒有立場下以旁觀者身份去看這個世界,就會有這樣的看法。(就算有一些常旅行的旅遊人都未必有這個心態)我地越見得多,就越知道世界的醜惡,政治根本沒有正邪,只有利益。我地這些中立人,黃會覺得我地藍,藍嘅就會話我地係黃,為了友誼,還是不講政治為妙。做回自己,喜歡做自己做的事就夠了。
      期待你的遊記~~~

      Delete
    3. 我係自小喜歡看歴史,不相信民主可以在現實社會心態實現。記得有次香港朋友問起我和另一英國老人,我們二人的答案竞然一樣。
      🤣🤣中立都會比人話架。
      今次提早落雪,天氣麻麻,明天四姑娘山話-10度😭😭😭

      Delete
    4. 原來你也是自小喜歡讀歷史,難怪大家想法相近。中國史、世界史,那些朝代更變、革命成功,不離嗰幾個主因,幾千年來不停循環,成功與否可在「史」中尋,沒認真讀過歷史的人是不會明白的。
      係呀,中立仲死,兩面不是人,唔好講吧~🙊
      嘩!現在落雪真係好早喎!小心身子加高山反應,期待你的遊記。

      Delete
  2. 我現在都懶寫BLOG.
    N年前因為工作關係經常要到內地工作, 離職之後, 就更加可免刖免.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 得閑既就寫下比D驚喜。我本來諗住去東歐,朋友有事去唔成改去稻城阿丁

      Delete
  3. 上海依家係咪食餐飯買抽提子都全用電子支付不收cash人仔了??
    菜式看好好精緻,有冇試街邊檔攤的豆漿粢飯?
    HK很難做到100%回收因為成本貴,最好還是少用即棄膠品:P

    ReplyDelete
  4. 不只上海, 全國各地幾乎都可以電子支付. 去四川時就只有上唔到網既山區用唔到電子支付. 唔收cash 係犯法架. 我朋友試過係深圳breadtalk 無零$$$找, 買唔到面包 ^^
    好多年前係上海已無晒街邊檔攤的豆漿粢飯, 全部變成較高增值的店. 想買都買唔返口味.
    呢間工廠政府提供不少資助. 聽講香港都有一間環保工廠, 好似係衣物再做.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 電子支付仲有好處, menu 都可以上網每人睇自己既餐牌, 自己落order, 減少人為錯誤, 即時找$$$ 唔駛等賣單. 唔知點解香港反而落後了.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"