Sunday, December 22, 2019

12月的點滴


12月份生日飯
终于食了深圳海底撈
台面上有无綫充电,iPhone 8 以上可用
放部电话係上面就叉到


味道如大家所言並不出眾
只是招呼好


同事订了私人製蛋糕 
巧克力胚,Oreo 咸奶油夹心
咸奶油好好味😍😍😍



烟花蠟燭


海底撈比幾位壽星公長壽面
太飽無食了


壽星公仲有禮物添


唔食辣, 送比同事了


公司 Annual Dinner
眾主持人打扮出眾


表演同事們一手包辦





前幾日係公司聽到有人唱F4
原來幾位經理表演唱歌都好掂
加埋風扇效果, 笑屎!
帶來全日的高潮


星期五帶美国朋友去北京楼
都唔少人
隔离台订了乞衣雞
原来進化版好有特色
拉面表演仲有音楽播放
少出街係會變得孤陋寡聞 ^^


再落厚福街食甜品
條街好熱鬧
2x 年前第一次食甜蜜蜜
難得今日仍能保持水準


唔飲熱野既鬼佬竞然好鍾意熱椰皇🤣🤣🤣


梳乎厘
返到美麗華酒店見隔離開咗間 Don Don Donki
差唔多11pm 仲係好熱鬧


同 uncle 飲茶
见識了伸缩凳
即刻淘一個


去行龍脊
條山路闊咗
易行好多,我地都比以前行得快
再去呂仔記食糖水好好味😍😍😍


朋友送的Keen 行山鞋
有半碼, 
美國有d鞋, 仲可以有 wide 碼 (適合闊腳人士)
香港應該多返d 尺碼
去韓國著住行街都好舒服


同另一個美國friend 食 He She Eat 
朋友點了泡冰
前晚開始喉嚨痛, 只試了一淡
好好味
下次要返來 encore 
傾完計后失埋聲
後日要去旅行
只好去睇醫生
明天又 Sick leave 了.


Napoleon 不過不失



4 comments:

  1. 个蛋糕好靚!生日快樂!
    身體好返可以开心出發
    今次去边玩?

    ReplyDelete
  2. 多謝呀!
    去咗首爾和中山. 今次病住去玩 :(

    ReplyDelete
  3. [唔飲熱野既鬼佬竞然好鍾意熱椰皇]
    佢真係識貨。

    美國有d鞋, 仲可以有 wide 碼 (適合闊腳人士)
    最啱我喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係香港和首爾都睇唔啱,我朋友叫我以后美國訂

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"